Beton hatás az adventi gyertyán

2018. november 27. 17:04

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Varga Judit, a Juditu blog szerzője mutatja meg, hogyan mutat a beton az adventi koszorún. 

A minap kikevert beton hatású festéknek nem sok pihenőidőt adtam. Mivel hamarosan kezdődik az adventi időszak, gondoltam, kipróbálom, hogy működik-e viaszos felületen is, úgyhogy ezúttal gyertyákat dekoráltam vele.

_dsc0043.jpg

Aki esetleg lemaradt volna az előző posztról, az ITT elolvashatja, miből kevertem ki ezt a festéket. Szóval az újrahasznosítás jegyében fogtam 4 db - korábban már használt - gyertyát, szigetelőszalagot, szivacsecsetet, csiszolószivacsot és a tálka betonhatású festékemet.

_dsc0033.jpg

Először szigetelőszalaggal kimaszkoltam a gyertyákat, tök menő sárga színe van, igaz?

_dsc0034.jpg

Ezután az első réteget pamacsoló, ütögető mozdulatokkal vittem fel a felületre, de nem túl sokat, nehogy a festék száradáskor megrepedjen.

_dsc0035.jpg

_dsc0037.jpg

A második réteget ugyancsak szivacsecsettel dolgoztam rá a a gyertyára, ezúttal viszont úgy kentem, mintha ecsettel dolgoznék. Teljes száradás után finoman megcsiszolgattam a felületet, majd óvatosan leszedtem a maszkolást.

_dsc0038.jpg

Végül két toboz társaságában egy fa vágódeszkán rendeztem el őket és máris elkészült a minimál adventi dekoráció:

_dsc0043.jpg

Nekem nagyon tetszik a végeredmény, ráadásul a korábban felhelyezett függesztékekkel is szépen harmonizál.

_dsc0041.jpg

_dsc0046.jpg

Ne feledjétek, ezen a hétvégén már az első gyertyát gyújtjuk...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr9514396542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása