Csináld magad: CD-tartóból fotóalbum

2019. február 01. 09:11

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja meg, mire lehet jó egy használaton kívüli CD-tartó.

1_3.png

A legutóbbi Gardrób vásáron árultam és persze vásároltam is. Az egyik árus bőröndjében, a ki nem pakolt áruk között láttam meg ezt a régi, de teljesen jó állapotú CD-tokot. Annyire megtetszett a mintája, hogy megvettem. Azt hiszen 200-300 forint volt. Otthon aztán nem agyaltam sokat, mi legyen belőle, olyan természetesen adta magát az ötlet, hogy fényképalbum.

2_4.png

Nem is akármilyen fotók kerültek bele, hanem a nyaralásunkon készített képek. Úgy gondoltam, hogy a Goproval készített halszemes fotókhoz jól passzol majd a kerek forma. Mindegyik képet kerekre vágtam, és egy égszínkék, kerek kartonra ragasztottam, így tettem a CD-k helyére őket.

3_5.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr3014601656

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása