Így készíts képtartót betonból!

2018. december 17. 19:40

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja meg, hogyan készíthetünk s.o.s. ajándékot. 

Akinek s.o.s. kézműves ajándékötletre lenne szüksége, készítsen muffin képtartót betonból! Mutatom, hogyan készül.

diy_beton_uzenettarto_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

  • hobbibetonra
  • vízre
  • egy műanyag tálkára
  • egy kanálra
  • szilikon muffin formára
  • 4 darab kulcskarikára
  • drótra
  • csípőfogóra
  • egy vastag filcre
  • szívószálra
  • étolajra

diy_beton_uzenettarto_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Első lépésként étolajjal kikentem a szilikon muffin forma belsejét. Majd egy vastag filctoll köré csavartam a levágott drótot, így alakítottam ki a papír befogására alkalmas kis ívet.

diy_beton_uzenettarto_lepesek_1.jpg

diy_beton_uzenettarto_lepesek_2.jpg

Az utasítás szerint 1:10 arányban összekevertem vizet és betont. Mikor simára kevertem, beleöntöttem a formába. Ezután beleszúrtam a formázott drótot, aminek L-alakba behajlított kis lábat is készítettem.

diy_beton_uzenettarto_lepesek_3.jpg

diy_beton_uzenettarto_lepesek_4.jpg

diy_beton_uzenettarto_lepesek_5.jpg

Sajnos jó pár óráig, míg a beton valamennyire meg nem kötött, nem állt meg benne a drót, ezért egy szívószál és két konyhai edény segítségével támasztó rendszert alkottam. Egy napnyi szikkadás után kivettem a félig megszáradt betont a formából, és további egy napot hagytam száradni a levegőn.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr6314496466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása