Csináld magad: Tobozokból szívecske

2018. október 30. 16:56

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Varga Judit, a Juditu blog szerzője mutatja be, hogyan készíthetünk tobozból bájos fali díszt. 

Október elején említettem, hogy az év hátralévő részében nem költök dekorációs dolgokra, hanem inkább abból alkotok, amit a természetben, illetve itthon találok. Mivel még maradt jó néhány tobozom, így most ismét ezekből készítettem dekorációt.

_dsc0864.jpg

Fogtam egy vastag hullámkarton lemezt és szívecske alakban jól egymáshoz tolva elrendeztem rajta a tobozokat. Célszerűen úgy, hogy minél kevesebbet kelljen majd vágni, miután kijelöltem és megrajzoltam a formát.

_dsc0865_2.jpg

Igazából a cél az volt, hogy egy olyan szívecske alapot kapjak, amire könnyedén fel tudom ragasztani a tobozokat, ami tartást ad az egésznek.

_dsc0866.jpg

A kivágást követően a karton szélén látszódó belső részek eltakarására fogtam egy régi, natúr színű csomagolópapírt, csíkokra vágtam, majd kétoldalas ragasztószalagot használva egyszerűen a formára tekertem. Így oldalról sem lesz "gagyi" a végeredmény.

_dsc0869.jpg

Az így elkészült formára ragasztópisztoly segítségével rögzítettem az elemeket.

_dsc0871_1.jpg

_dsc0873.jpg

Már így is szépen mutatott, de én azért még lefújtam sprayfestékkel és lakkal is, praktikusan egy nagy dobozt használva. Így nem kellett lemennem a parkba (elég zord időjárás volt), csak az ablakot nyitottam ki.

_dsc0874_1.jpg

Fixálásként ez is kapott egy lakkréteget, majd egy masnit, ugyanúgy, mint az előző tobozos dekorációm esetén ITT.

_dsc0881_1.jpg

Az erkélyen lévő polcokról már írtam korábban, a szívecske végül ezek fölé került. Így minden reggel látom a hálószobából, amikor kinyitom a szememet.

_dsc0884.jpg

_dsc0877_1.jpg

_dsc0879_1.jpg

Azt a pár szem tobozt, ami még megmaradt, szintén lefújtam, ezek itt-ott elszórva kaptak helyet a polcokon.

_dsc0889.jpg

_dsc0885.jpg

Persze, ajtón is jól mutatna a dolog (sőt!), egyszer majd keresek egy megfelelő ajtót neki, de az már egy másik történet lesz...

_dsc0882.jpg

A bejegyzés támogatója:

praktiker.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr8814332033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása