Csináld magad: 15 perces tobozdekor

2018. október 15. 10:04

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Varga Judit, a Juditu blog szerzője készít dekorációt tobozból.

Múlt hétvégén gyönyörű őszi idő volt, úgyhogy kiszabadultam a természetbe egy kicsit levegőzni (és álmodozni). A kiruccanásról nem tértem haza üres kézzel, gyűjtöttem tobozokat és néhány bogyós ág is jött velem...

_dsc0736.jpg

Ősszel a természet annyi dekorációs kincset terem nekünk, hogy gyakorlatilag költenünk sem kell ilyesmire, ha fel szeretnénk kicsit dobni az otthonunkat. Egy kirándulás alkalmával gyönyörű faleveleket, ágakat, gesztenyéket, makkokat, stb. lehet gyűjteni, amiket aztán néhány eszköz és otthoni alapanyag segítségével könnyen lehet mutatós dekorációvá alakítani. Ragasztópisztoly, sprayfesték, textilek, szalagok mindig legyenek raktáron.

Én ezúttal csak egy kis darab széles szaténszalagot, egy vékony kötözőzsinórt és ollót használtam a dekorációm elkészítéséhez.

_dsc0733.jpg

Főztem egy finom kávét, kiültem a hangulatos - és a beépítettség miatt nagyon kellemes klímájú - erkélyemre, elindítottam egy interjút a laptopon és nekiláttam molyolni.

_dsc0737.jpg

Első lépésként az egyik toboz pikkelyei között vezettem el a kötözőzsinórt, majd megcsomóztam azt. Ezt összesen ötször csináltam meg, kisebb és nagyobb tobozokon egyaránt.

_dsc0738.jpg

Majd fogtam az egyik apró leveles ágat és egyszerűen rákötöztem a tobozokat, sorban, lefelé haladva. A zsinór hagy nekik egy kis mozgásteret, de amúgy stabilan lógnak lefelé. A ragasztást egyébként a vékony ágacska miatt nem találtam jó megoldásnak.

_dsc0741.jpg

Végül fogtam a szalagot és egy masni formájában az ágra kötöttem. A szalag végeit megfelelő méretűre vágtam és mécseslánggal óvatosan elégettem, hogy ne induljon foszlásnak... Készen is vagyok!

_dsc0747.jpg

_dsc0749.jpg

Ez a pofonegyszerű dekoráció bárhova fellógatható, én most az erkélyen fotóztam egy falba vert szögre akasztva, mert itt szépek a fények, de a végső helye a bejárati ajtómon lesz majd, és egészen tavaszig fent is hagyom...

_dsc0742.jpg

Nálatok már készülnek az őszi dekorációk?

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr4014302197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása