Csináld magad: kreatív üzenettartó

2018. december 17. 20:06

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője készít egyszerű, de látványos üzenettartót. 

Néhány centiméter kalapgumiból és egy fatáblából egyszerű és praktikus üzenettartó készíthető. Elárulom, hogyan.

uzenotabla_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

  • ollóra
  • néhány méter kalapgumira
  • fúróra
  • fatáblára
  • ceruzára
  • csiszolópapírra
  • öngyújtóra

uzenettarto_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Először is bejelöltem néhány lyuk helyét a fatáblán. A lyukak elhelyezése teljesen tetszőleges. Ha esetleg szeretnénk, hogy a tábla felakasztható legyen, akkor érdemes az egyik oldal széléhez is fúrni két lyukat, amelyekbe az akasztásra használt madzagot fűzhetjük majd. Én az íróasztalomnál támasztottam ki a kész üzenettartót, így erre nem volt szükségem.

uzenotabla_lepesek_1.jpg

uzenotabla_lepesek_2.jpg

Mikor megvannak a lyukak, picit átcsiszolhatjuk, ha nem lett teljesen szép a furat. Ezután elkezdtem tetszőlegesen itt-ott keresztbe átfűzni a kalapgumit a lyukakon (egyszerűbb és könnyebb, ha előtte a gumi végét elégetjük öngyújtóval). Mikor az összes lyukon átfűztem a gumit, a túloldalon a két végét összecsomóztam.

uzenotabla_lepesek_3.jpg

uzenotabla_lepesek_4.jpg

uzenotabla_lepesek_5.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr914496510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása