Csináld magad: lufi alakú párna

2018. szeptember 21. 14:15

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja meg, hogyan készül a gyerekek kedvence, a lufi alakú párna. 

A lufikat minden gyerek imádja, ezt a párnaként vagy akár szobadekorként is használható puha “lufit” pedig egy kis kézügyességgel bármelyik anyuka elkészítheti!

lufidekor_kesz.png

Mire volt szükségem?

  • textilre
  • varrógépre
  • gombostűkre
  • ollóra
  • krétára
  • tömőanyagra

lufidekor_kellekek.png

Hogyan csináltam?

Először a kiválasztott anyagot kettéhajtottam, majd a krétával rárajzoltam a lufi körvonalát. Ezt követően a vonal mentén gombostűvel összetűztem a két anyagot. Durván körbevágtam, majd a varrógéppel a vonal mentén összevarrtam. Mivel ez a textilből készült lufidekor akkor mutat jól, ha a van a varrás mellett egy pereme, ezt utólag, a varrást követően vágtam körbe. Végül csak a lufi kitömése volt hátra, majd egy masnival megkötöttem. A kész lufit használhatjuk akár párnaként, de falidekorként is.

lufidekor_lepesek_1.png

lufidekor_lepesek_2_1.png

lufidekor_lepesek_3.png

lufidekor_lepesek_4.png

lufidekor_lepesek_5.png

lufidekor_lepesek_6.png

lufidekor_lepesek_7.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr6514253787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása