Mókás és olcsó: így kösd be idén a gyermeked füzeteit!

2018. augusztus 25. 17:56

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Brandt Diána, a Masni Dekoráció blog szerzője mutatja meg nekünk, hogyan lesz iskolakezdésre egyedi és mókás a gyermekünk füzete. 

Hiszen még csak most csengettek ki, de pár hét, nap múlva már újra sulipad vár a gyerekekre. Azért, hogy a nyári szabadság után nem legyen túl komoly a váltás, két egyszerű, de nagyon mókás füzet bekötési ötletet mutatok, melyekkel garantált lesz a jókedv! Hiszen ki ne szeretné a cuki lámákát vagy a pomponokat? Tartsatok velem, megmutatom, hogy hogyan készíthetünk pillanatok alatt, eredeti, mókás füzeteket!

dsc_4970.JPG

Amire szükséged lesz 

img_8300.jpg

  • füzetek
  • nem túl vastag, de nem is túl vékony fehér karton (160 gr körüli)
  • szalvéta
  • dekupázs ragasztó, ecset, olló
  • textilfilce
  • zsenilia pomponok, pompon szalag
  • ragasztópisztoly

Munkamenet

Első lépésben a fehér kartonnal bekötöttem a füzetet. Erre a kartonra most azért van szükség, mert elég erős ahhoz, hogy megtartsa a dekorációt, de még könnyen lehessen hajtogatni.

img_8301.jpg

Az egyik füzetre, egy cuki lámás szalvétából kivett mintát dekupázsoltam fel. Ehhez kivágtam precízen körbevágtam a lámát és szétszedtem a szalvétát úgy, hogy csak a felső, színes nyomtatott réteg maradjon meg. 

img_8303.jpg

Elhelyeztem a mintát a füzet elején, és óvatosan, nagyon vékony réteg dekupázs ragasztót ecsettel felhordva, rögzítettem a lámát a kartonon.

img_8304.jpg

A másik füzetet, a lámás színvilághoz passzolóan, textilfilcekkel, zsenilia pomponokkal és pomponszalaggal dekoráltam. Igazából bármilyen formát ragaszthatsz, a képzeleted szab csak határt a dekorálásnak. Minden elemet ragasztópisztollyal rögzítettem.

img_8306.jpg

dsc_4971.JPG

dsc_4983.JPG

Jó sulikezdést mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr4614202253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása