Csináld magad: illatgyertya házilag

2018. február 19. 12:56

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk illatos gyertyát otthon. 

1500_gyertya_lepesek_6.jpg

Karácsonyról megmaradt egy csomó féli leégett gyertya. Ezeket szerettem volna újrahasznosítani, így hát házilag illatgyertyát öntöttem belőle.

Mire volt szükségem?

- egy fémedényre
- egy kisebb fémedényre
- gyertyákra
- madzagra kanócnak
- egy kavicsra
- egy kis méretű befőttes üvegre
- narancsra
- fahéjra
- szegfűszegre
- ruhacsipeszre

1500_gyertya_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

A narancsot felkarikáztam, és a radiátoron kiszárítottam. A nagyobbik edénybe vizet töltöttem, feltettem a tűzhelyre, majd gőz fölött megolvasztottam a maradék gyertyákat. Közben a madzagra felkötöttem a kavicsot, a másik végét pedig befogtam a ruhacsipeszbe, és belelógattam a befőttes üvegbe.

1500_gyertya_lepesek_1.jpg

1500_gyertya_lepesek_2.jpg

1500_gyertya_lepesek_3.jpg

A megolvasztott viaszt egy részét beleöntöttem, ezután beletettem az illatos kiegészítőket (aki intenzívebb illatot akar az nyugodtan tehet bele illóolajat is), és a maradék viaszt is ráöntöttem. Kitettem a hidegbe, hogy hamarabb megdermedjen, és kész is!

1500_gyertya_lepesek_4.jpg

1500_gyertya_lepesek_5.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr6513681844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása