Így készítsen dizájnos tárolót filcből!

2018. január 23. 10:20

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk stílusos tárolódobozt. 

Akár a fürdőben, a konyhában vagy az előszobában van szükséged tárolóra, egy ilyen filc doboznak nagy hasznát veheted!

filc_tarolo_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

  • filc anyagra
  • kartonra
  • filctollra
  • centire
  • vonalzóra
  • gombostűre
  • ollóra
  • tűre
  • fonalra

filc_tarolo_kellek.jpg

Hogyan csináltam?

A szabásminta szerkesztése majdnem annyi időt vett igénybe, mint a tároló vágása és varrása.

filc_tarolo_szabasminta.jpg

Először megszerkesztettem a doboz oldalait, majd egy pohár segítségével berajzoltam az íveket, és kivágtam a fülek téglalapját is. Mikor a szabásminta elkészült, gombostűkkel a filchez rögzítettem, és körbevágtam.

filc_tarolo_lepesek_1.jpg

filc_tarolo_lepesek_2.jpg

filc_tarolo_lepesek_3.jpg

filc_tarolo_lepesek_4.jpg

filc_tarolo_lepesek_5.jpg

Krétával átrajzoltam a fülek helyét is, majd kivágtam azokat is.

filc_tarolo_lepesek_6.jpg

filc_tarolo_lepesek_7.jpg

filc_tarolo_lepesek_8.jpg

filc_tarolo_lepesek_9.jpg

filc_tarolo_lepesek_10.jpg

filc_tarolo_lepesek_11.jpg

Mikor ezzel megvoltam, pelenkaöltésekkel, rózsaszín fonallal, összevarrtam az oldalakat.

filc_tarolo_lepesek_12.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr8013596787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása