Jégbe zárt karácsonyi dekoráció

2017. december 11. 11:30

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk karácsonyi dekorációt jégből.

jegbe_zart_vilag_kesz_3.jpg

Néhány termés, pár deci víz és egy teamécses, és máris készen van a garantáltan egyedi és különleges mécsestartó, ami mínuszok esetén tökéletes dekoráció a bejárati ajtó előtt, a kertben vagy éppen a verandán.

Mire volt szükségem?

egy nagyobb és egy kisebb szilikon formára
vízre
termésekre, fenyőágakra
mélyhűtőre
mécsesre
nehezékre (pl. kavics)

jegbe_zart_vilag_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Fogtam egy nagyobb méretű, kerek, szilikon tortaformát. Öntöttem bele vizet, majd a közepébe állítottam egy szilikon muffin formát, ezt egy kaviccsal súlyoztam le, hogyne lebegjen a vízben. Ezután beletettem a terméseket, fenyőágakat, majd az egészet betettem a mélyhűtőbe. Mikor megfagyott, töltöttem rá még vizet, hiszen a termések is valamennyire lebegtek a víz tetején. Mikor az újabb adag víz is megfagyott, kivettem a fagyasztóból, és amikor a hőmérséklet engedi, kiteszem a kertbe dísznek a közepén egy mécsessel.

jegbe_zart_vilag_lepesek_1.jpg

jegbe_zart_vilag_lepesek_2.jpg

jegbe_zart_vilag_lepesek_3.jpg

jegbe_zart_vilag_kesz_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr1013471689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása