Ötletes fali kulcstartó 500 forintból

2017. május 15. 22:48

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készül a mutatós fali kulcstartó. 

kesz.jpg

Veled is gyakran előfordul, hogy nem találod a kulcscsomódat? Már indulnál, amikor keresni kezded? Készítsd el ezt a pofonegyszerű, ugyanakkor nagyon mutatós fali kulcstartót, hogy mindig megtaláld a kulcsaidat - nem beszélve arról, hogy az előszobád egy vidám kiegészítőt is kap.

Mire volt szükségem?

- ollóra
- madzagra
- különböző méretű fagyöngyökre
- fűrészre
- lécre
- vonalzóra
- ceruzára
- fúróra

kulcstarto_1.jpg

Hogyan csináltam?

Először is a megvásárolt lécből levágtam egy akkorát, amekkorára a tárolóhoz szükségem volt. Esetemben ez egy körülbelül 30 centiméter hosszú léc volt.

kulcstarto_2.jpg

Ezután egy vonalzóval kimértem, és egy ceruza segítségével bejelöltem azoknak a bevágásoknak a helyét, ahova a gyöngyökkel ellátott kulcsokat felakaszthatom majd. Én öt, egyenlő távolságra lévő helyet jelöltem be. Majd körülbelül a fa vastagságának a feléig bevágtam a jelöléseknél.

kulcstarto_3.jpg

Végül két kisebb lyukat fúrtam a léc hátuljára, és két, a falba vert szöggel rögzítettem. 

kulcstarto_4.jpg

A kulcsokra kisebb és nagyobb gyöngyökből kulcstartókat készítettem. Ahogy az a képen is látható, a nagyobb gyöngyöknek köszönhetően nem csúszik ki a madzagon lógó kulcs a tároló nútjaiból. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr2212507759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása