15 gyerekszoba, ahol boldogság felnőni

2017. május 02. 23:04

Szerencsés embernek tatom magam, mert békés, biztonságos és kalandokkal teli gyermekkorom volt, a szüleim mindent elkövettek, hogy mesés emlékek között nőhessek fel. Ennek szükségszerűen része volt a gyerekszobám, amit a szüleim közösen "barkácsoltak" nekem. Volt benne indián sátor, hinta, táblafestékkel lekent ajtó, békét árasztó fények, falra rajzolt angyalkák és megannyi könyv. Ebben az összeállításomban most olyan gyerekszobákat mutatok, amik ezeket az emlékeket hozzák vissza. 

A nyugodt atmoszféra egyik legmeghatározóbb eleme a falszín: nekem a zöld mélyebb, szürkébe hajló árnyalatai adják meg ezt az érzést.  

10_21.jpg

 via dosfamily

Gyerekként rajongtam a sátrakért, és vacsorára, ha tehettem volna, mindig szalonnát sütöttem volna. 

11_17.jpg

via daisymaebelle

Számomra hinta nélkül nem gyerekszoba a gyerekszoba. 

9_21.jpg 

via petitandsmall

Falra ugyan nem mászhattam, de a házunk összes könyvespolcát, ajtófélfáját megmásztam. 

1_30.jpg

via architectureartdesigns

Már gyerekként órákon keresztül tudtam nézni a csillagos égboltot. Édesapám tudta ezt, és alufóliával borított csillagokat ragasztott a szobám falára. 

2_27.jpg

via plumetismagazine

Szeretem a fehér színt, ami számomra a tisztaság és a fényesség szimbólumba. 

3_25.jpg

via mildicasdemae

Kicsiként nagyon szerettem kuckózni: apró, meleg helyekre elbújni, pont úgy, mint az erdei manók. 

4_26.jpg

via brit

Amíg ennek a szobának a tulajdonosa hajókról és tengerről álmodott, addig én indiánokról és sátrakról ábrándoztam. 

5_22.jpg

via brit

Ha jobban megnézzük, ennek a szobának az elkészítése nem is olyan bonyolult. 
 6_23.jpg

via homesteading

Egy jól megválasztott tapéta, néhány raklap és a magasból leomló néhány méter textil csodákra képes. 

7_24.jpg

via petitandsmall

Ebbe a profin berendezett gyerekszobába még egy felnőtt is boldogan beköltözne. 

8_25.jpg

via myhalfpintstore

Talán nincs is olyan gyerek, akit a csillagok látványa ne nyugtatna meg. 

12_14.jpg

via petitandsmall

A hinta tényleg fontos!

13_13.jpg

via freshideen

Melyik gyerek ne szeretne a "felhők" között aludni?

14_12.jpg

via detailverliebtheit

A gyerekkel úgy lehet megszerettetni az olvasást, ha már kicsiként megtanítjuk neki, mint jelent a könyvtár káprázatos birodalma.  

15_11.jpg

via buzzfeed

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr2412474977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása