Meleg és modern

2012. március 07. 10:03

A Tervezd újra a Praktikerrel pályázatunk második fordulójának nyertesének, illetve a hét tervezőjének Kiszil Alexandrának skiccét mutatjuk be. Szabó Eszter hálószobáját ilyennek álmodta meg lakberendezőnk!

Kiszil_SzaboEszter.jpg

Szabó Eszter átalaktítandó hálószobája:

1KÇp 318.jpg

1KÇp 315.jpg

1KÇp 320.jpg

A tervezői koncepció:

A hálószoba eredeti elrendezésével, véleményem szerint nem volt probléma. Amire
Eszter hálószobájának kialakításánál nagy figyelmet kellett fordítani az a stílus és a
hangulat.

Mivel Eszter tudtunkra adta, hogy nem szereti a nagy színkavalkádot, és inkább a
kifinomultságot, letisztultságot preferálja, így ezen kívánságokat követve döntöttem a
meleg barna árnyalatok mellett.

Ugyancsak leszűkítette a kört, az az információ miszerint a lakás többi része mediterrán
jellegű, eszerint barna, bronz, és középmély faárnyalatot képzeltem el.

Egy romantikus, meleg, modern (de nem minimál), és a kecses chippendale stílus
keveredését alkalmaztam.

A választásom egy letisztult modern magas ágytámlájú, vajszínű ágyra esett.
Éjjeliszekrényként egy-egy Chippendale asztalkát választottam, hogy megtörjem a
minimál hatást. A Chippendale stílus még visszaköszön az ablak alatt elhelyezett
munkaasztalnál is, melyhez egy modern átlátszó hatású széket választottam.

Az ágy mögötti falszakaszt, egy karamelles alapszínű tapétával öltöztettem fel.

A tapétán alkalmazott minta megjelenik még a sötétítőfüggönyökön.

Mivel elég sok könyv tárolásáról kellett gondoskodnunk, ezért az ággyal szemközti falat
süllyesztett polcrendszerként építettem ki, melyben a televízió is helyett kapott.

A karnisokat, egy álmennyezetbe rejtettem, hogy elegánsabb, és érdekesebb hatást érjek
el a függönyökkel.

Eszter hálószobájának tervezésénél, a koncepcióm a meleg, letisztult hatás elérése volt, a
modern, és régi berendezési tárgyak összehangolásával.

Amit ebből a Praktikerben te is megtalálsz:

Kislámpa: http://href.hu/x/hblm
Csillár: http://href.hu/x/hbln
Díszpárna: http://href.hu/x/hblo
Bútorlap a süllyesztett polcrendszerhez: http://href.hu/x/hblp

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr874294839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása