Geometrikus falikép egyszerűen papírból

2018. július 24. 11:26

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja be, hogyan készíthetünk látványos papírdekorációt olcsón. 

Miért olyan népszerűek a papírból készült dekorációk? Mert kis költségvetésből látványos díszítéseket hozhatunk létre! Megmutatom, én hogyan készítettem geometrikus faliképet néhány színes lapból!

papirdekor_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

  • ollóra
  • színes papírra
  • egy vastag kartonra vagy műanyag lemezre
  • körzőre
  • vonalzóra
  • ceruzára
  • kétoldalas ragasztóra vagy stiftes ragasztóra

papidekor_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Először is felrajzoltam néhány háromszöget, mindegyiknek szerkesztettem behajtható peremet, hiszen ezekkel ragasztottam fel később a műanyag lemezre.

papirdekor_lepesek_1.jpg

A háromszögeket én különböző színben és méretben készítettem el, ez kifejezetten pepecselős munka, de este filmnézés közben prímán végezhető.

papirdekor_lepesek_2.jpg

A háromszögeket középen és a peremeiken bekarcoltam vonalzó mentén a körző hegyével, így szebben, pontosabban tudtam meghajtani őket.

papirdekor_lepesek_3.jpg

papirdekor_lepesek_4.jpg

papirdekor_lepesek_5.jpg

Amikor úgy gondoltam, elég háromszögem készült, tetszés szerint felraktam a műanyag lapra. Mikor megvolt a végleges helyük, akkor kétoldalas (stiftes ragasztót is lehet használni) ragasztóval a peremek mentén a kép alapjára rögzítettem őket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr8614132095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása