Készíts papírsárkányt a gyerekszobába!

2018. június 19. 21:28

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja be, hogyan készíthetünk vidám papírsárkányt.

Nemcsak fotókkal, printekkel vagy éppen zászlós girlandokkal díszíthetjük a gyerekszobát! Megmutatjuk, hogyan dekorálj két faágból és mintás textilből készített papírsárkánnyal!

papirsarkany_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

  • mintás textilre
  • madzagra
  • ollóra
  • filcre
  • lyukasztóra vagy kisollóra
  • két faágra
  • szalagra

papirsarkany_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Első lépésként fordítsunk nagy figyelmet a faágak kiválasztására, hiszen ha megfelelő az egymáshoz viszonyított méretük, akkor nem kell levágnunk, eltörnünk őket.

papirsarkany_lepesek_1.jpg

A kisebbik ágat a nagyobbik felső egyharmadához erősítettem egy madzaggal. Ezután az ágakból létrehozott kereszt alakot a textilre fektettem, és filccel kirajzoltam a sárkány rombusz alakját.

papirsarkany_lepesek_2.jpg

Kivágtam a textilt, majd a négy sarkánál két-két apró lyukat készítettem. Ehhez én kalauz lyukasztót használtam, de egy pici körömvágó ollóval is vághatunk apró lyukakat.

papirsarkany_lepesek_3.jpg

papirsarkany_lepesek_4.jpg

Ezeken a lyukakon átvezettem egy-egy madzagot, és így rögzítettem a faágakat a textilhez. Végezetül a madzagból fontam farkat a sárkánynak, amire kisebb darab szaténszalagokat kötöttem dísznek.

papirsarkany_lepesek_5.jpg

papirsarkany_lepesek_6.jpg

papirsarkany_lepesek_7.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr5414059028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása