Csináld magad: levéldekor

2018. május 02. 13:21

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja be, hogyan készül a dekoratív faldísz. 

A pálmalevelek és különböző, nagy, zöld, egzotikus növények hatalmas népszerűségnek örvendenek a lakberendezésben. Készíts pár perc alatt látványos, nagy méretű, levelet ábrázoló papírképet a falra!

papirkep_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

  • fekete és zöld kartonra
  • sniccerre
  • ceruzára
  • radírra
  • sablonra
  • csíptetős vállfára

 papirkep_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Első lépésként kerestem a neten egy nekem tetsző levelet, majd egy A/4-es méretű papírra kinyomtattam. Ezt a sablont rajzoltam körbe ceruzával a zöld kartonon.

papirkep_lepesek_1.jpg

papirkep_lepesek_2.jpg

Miután a levél sziluettje elkészült, az egyes cikkelyeket félig körbevágtam egy sniccerrel.

papirkep_lepesek_3.jpg

Mikor ezzel végeztem, eltüntettem egy radírral a ceruzával rajzolt segédvonalakat.

papirkep_lepesek_4.jpg

A leveleket picit felhajtottam, majd a zöld kartont egy feketére helyeztem, és így csíptettem őket össze a vállfával. A képet a vállfa segítségével akasztottam a falra.

papirkep_lepesek_5.jpg

papirkep_kesz.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr2213884972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása