Így díszítsd a befőttesüveget!

2017. szeptember 26. 15:31

Bevallom, az elmúlt hónapokban rendesen beszippantott a befőzés, az aszalás, a szörp-és kompótkészítés, jelenleg pedig a chutney műfajával ismerkedem. Mivel a családom fogyasztásban nem tartja a tempót, a barátoknak, rokonoknak és kollégáknak is jut a finom ízekből - és hogy véletlenül se unjak rá a gyümölcspucolásra, kreatív üvegekkel szórakoztatom magam. Mutatom, eddig mikkel próbálkoztam. 

7_52.jpg

forrás: thewanderlustkitchen

Eleinte persze én is a hagyomány megoldásokkal, a spárga, csomagolópapír, kockás textília kombinációval próbálkoztam, amit elrontani nem lehet. 

1_67.jpg

forrás: vibekedesign

Aztán hogy begyorsítsam a munkamenetet, jöttek a matricák. 

2_62.jpg

forrás: liagriffith

A gyerekek miatt megtanultam Batmant és Supermant festeni. 

3_63.jpg

forrás: diyjoy

Mikulásra ilyen üvegeket gyártottam: 

4_60.jpg

forrás: styletic

Nyuszira ilyet:

5_53.jpg

forrás: countryliving

Barátnőmnek, aki a letisztultság és a minimalizmus szerelmese, egy ilyen feliratot gyártottam:

6_55.jpg

 forrás: anthropologie

Amit még nem próbáltam, de nagyon tetszik, az ötletes címkékkel ellátott szörpös üvegek: 

8_55.jpg

forrás: vinegarandbrownpaper

9_50.jpg

forrás: vinegarandbrownpaper

Egy másik minimál, de kedves megoldás: 

10_49.jpg

forrás: bakingdom

Ugye mondanom sem kell, hogy a táblafestéknek a befőzésnél is hasznát vesszük!

11_46.jpg

forrás: buzzfeed

Végül jöjjön a leglátványosabb megoldás, amikor a tartalom maga dísz.

12_43.jpg

forrás: barktime

 13_34.jpg

forrás: babble

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr612898244

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása