Így készíts könyvekből bútort!

2017. szeptember 14. 15:55

Az elmúlt hetekben összeszedtem minden erőmet, hogy húsz év után végre katalogizáljam azt a 2000 darab könyvet, ami otthonom szerves része. A szelektálás és válogatás során rengeteg olyan könyvre leltem, amit soha nem olvastam, soha nem is fogok, és ajándékba se adnám. Miközben ezek sorsán tanakodtam, kipattant az isteni szikra: bútort készítek belőlük. Mutatom, milyen kreatív lehetőségeket találtam.  

4_59.jpg

forrás: instructables

2_61.jpg

forrás: pinterest

5_52.jpg

forrás: brit

9_49.jpg

forrás: woohome

3_62.jpg

 forrás: tumblr

1_66.jpg

forrás: diycraftsy

6_54.jpg

forrás: brit

7_51.jpg

 forrás: realitypod

8_54.jpg

forrás: mymodernmet

10_48.jpg

11_45.jpg

12_42.jpg

13_33.jpg

14_30.jpg

forrás: woohome

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr2812828704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása