Evőeszköztartóból ékszertartó? Miért ne?!

2017. július 20. 21:43

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk olcsó és mutatós ékszertartót. 

Felállítottam a fiókba helyezhető evőeszköztartót, kidekoráltam, és máris készen volt a falra is akasztható pompás ékszertartó. Megmutatom lépésről-lépésre, hogyan készült. 

ekszertarto_kesz_1.jpg

Mire volt szükségem?

ollóra
ceruzára
vonalzóra
fa evőeszköztálcára
mintás kartonra
kétoldalas ragasztószalagra
szemes csavarra
akasztóra

ekszertarto_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Először kitaláltam, melyik fakkot, milyen papírral dekorálom majd, aztán lemértem a fakkok méretét.

ekszertarto_lepesek_1.jpg

Vonalzóval és ceruzával megrajzoltam a papírra a sávokat, aztán kivágtam őket.

ekszertarto_lepesek_2.jpg

ekszertarto_lepesek_3.jpg

A ragasztáshoz erős, kétoldalas ragasztót használtam, amivel bevontam a színes papír hátulját.

ekszertarto_lepesek_4.jpg

ekszertarto_lepesek_5.jpg

Utoljára becsavartam az oldalsó rekeszek tetejébe egy-egy szemes csavart, majd szintén kétoldalas ragasztóval rögzítettem egy akasztót a középső fakk felső részébe.

ekszertarto_lepesek_6.jpg

A felső keskeny “polcra” kerülhetnek a karkötők és a gyűrűk, a nyakláncok pedig a függőleges rekeszekben lóghatnak.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr4012677561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása