Csináld magad: mécsestartó 250 forintból

2017. április 08. 11:42

Ebben a bejegyzésben Séllei Lilla, a CSIREK DIY-blog szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készül a létező legolcsóbb kerti hangulatvilágítás. 

kesz_4.jpg

Ehhez a látványos mécsestartóhoz tényleg nem kell többet költenem 250 forintnál, ráadásul még néhány, szemétben landoló befőttes üveget is újrahasznosítottam!

 lilla.jpg

Mire volt szükségem?

ollóra
spárgára
4 darab kis méretű befőttes üvegre
drótra
fogóra
fúróra
4 darab szemes csavar
egy nagyobb faágra
ceruzára

mecses_1.jpg

Hogyan csináltam?

Első lépésként bejelöltem, hova kerülnek majd a szemes csavarok a faágra. A jelölésnél figyeltem, egyelő távolságban, szimmetrikusan legyenek, hogy a súlyeloszlás később egyenletes legyen. A jelölésekhez becsavartam a szemes csavart. Ha keményebb az ága, akkor szükségünk lehet egy fúróra, hogy előfúrjuk a szemes csavar helyét, de az én esetemben szerencsére olyan puha volt a pár hete a kerti munkák során a frissen levágott ág, hogy kézzel is be tudtam hajtani a hegyes, menetes csavart.

mecses_2.jpg

Levágtam egy hosszú spárgát, és a bot két végére rögzítettem, ennél fogva lehet majd a mécsestartót később felakasztani.

mecses_6.jpg

mecses_4.jpg

mecses_5.jpg

Ezután kezelésbe vettem a befőttes üvegeket, mindegyik szájára a képen látható módon rögzítettem egy-egy azonos méretű, könnyen hajlítható drótot.

kesz_2_1.jpg

Utolsó előtti lépésként a befőttes üvegeket a drótnál fogva befűztem a szemes csavarok karikájába. Az utolsó simítás pedig csak a mécsestartó megfelelő helyének a megtalálása volt. Akaszthatjuk a teraszra, de a kerti grillező közelében is jól mutat.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr5512489639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása