2100 W 140 BAR Magasnyomású mosó - teszt

2015. november 03. 14:43

A Praktiker Facebook-oldalán futó "Tesztelőket keresünk" játékának újabb köréhez értünk, amikor is egy 2100 W 140 BAR Magasnyomású mosót lehetett tesztelni.  A legjobban sikerült írást Vancsik Zoltán tesztelőnk küldte el nekünk, így ő tarthatta meg az eszközt. Íme a beszámoló:

 

Nem tagadom, tűkön ülve vártam a sorsolás eredményét, azután egyszer csak jött egy e-mail... Tesztelő lehetek.

Számomra a tét nem volt kicsi, hisz már korábban sokat morfondíroztam egy magasnyomású mosóberendezés beszerzésén. Volt is alkalmam tesztelni ilyen-olyan típusokat és így visszatekintve büszke vagyok a feleségemre, hogy akkor azokat ott nem vásárolhattam meg, pedig havonta 2500-3000 Ft-ot is otthagyok autómosókban.

Tehát ha bárki is magasnyomású mosón gondolkodik, kérem olvassa el tapasztalataimat.

Férfiember lévén vannak előítéleteim például, hogy amiben „benne van az anyag” abban hiba nem lehet. Ez volt az első és a második gondolatom is, amikor megemeltem a dobozt. Bepakoltam a kocsiba tömlővel, hosszabbítóval és irányba vettem Após-Anyós házát, a teszt helyszínét.

Tesztünk első fázisa bizony a kocsi mosás lesz. Alanyunk egy nem szalonállapotú céges kocsi, amivel az utakat rovom.

Kezdjük hát, pakoljunk ki a dobozból:

moso-1.JPG

Ami először feltűnt, az a körkefe, nagyon megörültem neki, de erre majd később visszatérek.

Következett egy flakon „sampon”, a lándzsa, a kézikönyv, a szórófejek és nem utolsó sorban a személyes kedvencem, a habképző. Összerakni akár egy 3 éves gyermek is képes bekötött szemmel, abszolút egyértelmű és bolond biztos, ám ha mégis fejtörést okozna, ott a magyar nyelvű leírás.

Komolyan lenyűgözött, hogy a készülék burkolatán minden elemnek megvan a maga helye. Lándzsa szórófej, habképző, még egy szórófej és a körkefe - egy patikában nincs ilyen rend.

A mellékelt gyorscsatlakozót és az otthonról elhozott tömlőt összekötöttem a kerti csappal, hosszabbító a helyére és már be is kapcsoltam. Itt ragadnám meg az alkalmat, hogy megjegyezzem, a készülék önmaga is képes akár egy „kerti medencéből” vizet vételezni, ilyenkor a készülékhez csatlakoztatott tömlő végét be kell lógatni a vízvétel helyére és ügyelni arra, hogy a víz tiszta legyen.

Mossunk hát! 

1., Áztatás. A két fúvóka közül az egyik egy állítható szórásképű fúvóka, mely képes kitekerve alacsony nyomáson nedvesíteni, betekerve nagy nyomáson kettévágni egy Trabantot. Na jó, azt azért nem, de csúnyán elbánik a kosszal. 

2., Samponozás. Megközelítőleg 2 dl sampont öntöttem a habképző tartályába, alulról felfelé haladva haboztam, ahogy eddig soha. 1 percen belül hab lepte el a kocsit és nem kellett ínhüvelygyulladást kapnom, mint egy flakonos kézi-szórófejes samponozáskor. 

3., Az állítható fúvókát betekerve, magas nyomáson leborotváltam a koszt (a képen alul az autó eredeti színe is előtűnik). A szóró-lándzsa 9 méter tömlőn keresztül kapja vizet így kényelmesen körbe lehet járni vele a kocsit. 

4., Ami szerintem minden kocsi mosást elszenvedő autós rémálma és az én vesszőparipám is, az a kocsi teteje, nos ez az a pont amikor végképp beleszerettem a mosóba. A körkefe. Nem csak, hogy szimpla vizes kefe, de a közepében egy vízsugárral meghajtott forgó kefesor is található.

moso-2.jpg

Használatával játszi könnyedséggel, különösebb erőkifejtés, nyújtózkodás és vizes ing nélkül le tudtam mosni a kocsi tetejét ráadásul egy kézzel!

moso-3.JPG

Íme a kefe…

moso-4.jpg

És a végeredmény az áttörlést követően...

moso-5.JPG

Mivel az udvart sikerült kellőképp átnedvesíteni, úgy illett, hogy a díszkövek közül a koszt és a mohát is megpróbálom jó szándékom és hálám jeléül kiűzni.

Óriási hiba volt nem elolvasni a kézikönyvet és nekiesni a műveletnek az állítható, de bevált lapos sugár nagynyomású fejjel, mert nem csak a mohát, de a marosi homokot is kikapta a rések közül, mire egyet pislanthattam volna. Erre szolgál a másik, eddig ki nem próbált szórófej, a Tornádó.

Okkal mondhatom, hogy a moha és egyéb betont, lábazatot megszállni kívánó szennyeződés jobb, ha már most letesz rút tervéről, mert ez a körkörösen szűk sugárban pulzáló vízsugarat lövellő Tornádó fej csak egy dolgot nem ismer, ez pedig a kegyelem.

moso-6.JPG(bal oldalon a lapos sugár szórófej nyomásállítással, jobbra a Tornádo fej)

Meséljenek a képek (és csak csendesen teszek említést arról, hogy Anyósom elégedetten pislogott rám a munka végeztével)!

Előtte... Utána képek:

moso-7.JPG

moso-8.JPG

 moso-9.JPG

moso10.JPG

Jól látható, melyik téglák kaptak a frissítő zuhanyból, azaz melyiken maszatolt a szomszéd a malterral:

moso-11.jpg

moso-12.jpg

moso-13.jpg

A képek ugyan árulkodóak, de azért néhány szóban még megemlítenék ezt-azt:

Előnyeiként kiemelném:
− Kompakt felépítmény, praktikus eszköztartóval ellátott burkolat;
− Számos kiegészítő: mint a habképző, az állítható fúvóka, a Tornádó szórófej, a körkefe;
− 9 méter hosszú tömlő, ami egy ötletes csévélődobra kényelmesen feltekerhető a munka végeztével;
− Könnyen mozgatható mosóállomás a gumírozott nagyméretű kerekeknek és a markolatnak köszönhetően;
− Önálló szívóegység, így nem szükséges hálózati vízforráshoz kötni.
− Ajándék tisztító folyadék;

Egyedüli hátránya talán az ára lehet, bár aki szert tesz egy ilyen masinára, nyugodtan kijelentheti, hogy Ő már a nagyfiúkkal játszik és úgy spórol, hogy csak egyszer vesz meg egy masinát, nem pedig 2 évente egyet.

Mindent összevetve mit is kapunk a pénzünkért?
Elsősorban élményt, mert innentől kezdve móka és kacagás a kocsi mosás, illetve a ház körüli nagytakarítás is.
Másodsorban egy olyan eszközt, amit felkészítettek egy átlagos családi ház körüli teendők hatékony elvégzésére.

Harmadsorban egy minőségi és időtálló terméket, országos szerviz hálózattal és opcionális kiegészítőkkel.

Végezetül pénz és időspórolási lehetőséget, hiszen nem kell elmenni egy mosóba és pláne nem kell fizetni érte, vagy nem kell bérelni ipari berendezést, ha például a térkő tisztítása a feladat.

Privát megjegyzés: Rendkívül jó volt végre egy olyan masinát tesztelnem, amivel haladtam is a feladat elvégzésében, ráadásul még szórakoztató is volt!
Köszönöm, hogy tesztelő lehettem!

A tesztelt magasnyomású mosót a Praktiker webshopjában itt tekintheti meg.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr288047264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Antónia Antal 2016.01.22. 13:55:17

Engem ezek a mondatok győznének meg a vásárlásra.:egy olyan eszközt, amit felkészítettek egy átlagos családi ház körüli teendők hatékony elvégzésére.Egy minőségi és időtálló terméket, országos szerviz hálózattal és opcionális kiegészítőkkel.
süti beállítások módosítása