Bemutatkozik októberi vendégbloggerünk, Szigeti Zsófi

2013. október 18. 14:47

Szigeti Zsófi vagyok a Virágom virágom bloggere. Októberben a Praktiker blogjának vendégszerkesztőjeként fogok bejegyzéseket írni. Eredeti szakmámat tekintve iparművész vagyok. Az egykori Elle Dekor magazin, később a H.O.M.E. lakberendezési magazinok szerkesztője voltam.

en.jpg

Blogom még 2009-ben indult útjára, miután elvégeztem egy virágkötő tanfolyamot. Akkor még szerkesztőként ültem egy irodában. Már mielőtt megkaptam volna a bizonyítványomat, elkezdtem szorongani, hogy sokat fogok felejteni, ha nem gyakorlok. Főleg, ami a virágok latin neveit illeti. Továbbá kezdtem elmélyülni kicsit a virágkötészet bugyraiban, és azt tapasztaltam, hogy nincs igazán igényes magyar nyelvű könyv vagy internetes felület a témában, holott egyre több a jó virágkötő itthon. Jó lenne bemutatni, hogy mit csinálnak – gondoltam. Eközben – miután a szerkesztői tevékenységet nagyon szeretem – vágytam valami olyan munkára, ahol a szerkesztés örömét "rizikó nélkül", szabadon kiélhetem, és nem kell fájjon a fejem a gyártási költség, az olvasószám, a célcsoport, a cikkek hossza és egyéb, a szerkesztők életét megkeserítő (egyébként roppant fontos) kérdésekkel.

csokor.JPG

Fokozatosan alakult a blogom egy virágimádó naplójává, ahol mindig az engem izgató és velem történő eseményekről írok, legyen az utazás, kertészkedés, a szobanövényeim gondozása vagy az ünnepek előtti készülődés, dekorálás.

Időközben megváltozott az életem, ismét szabadúszó lettem, otthagytam a szerkesztői állásomat. Évek óta szabadúszó enteriőrstylistként dolgozom magazinoknak, kiadóknak és magánembereknek. Ételfotózásokon stylingolok, cikkeket írok, esküvőket, rendezvényeket dekorálok és enteriőröket rendezek be.

csomi_lila másolat.jpg

Remélem sok hasznos tanáccsal szolgálok majd a hónap folyamán.

Szigeti Zsófi

www.viragomviragom.blog.hu
www.szigetizsofi.blog.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr675573420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása