Az én karácsonyfám - ajándék útmutatóval

2011. december 23. 15:50

Holnap már Karácsony!
Elképesztő gyorsan repült el ez a fél év. Sok-sok munkával, tanulással, fent-és-lenttel, de jó volt. Nagyon.
Köszönöm szépen a figyelmeteket és Békés, Boldog Karácsonyt kívánok Nektek!

Ajándékként pedig annak a  karácsonyfának az elkészítési útmutatóját adom szeretettel, ami a mi családunk nappalijában"áll" és egy órája lettem készen vele.

karácsonyfa.jpg

 

Amire szükségünk volt:
kalapács,
csipesz,
gémkapocs,
kárpitos díszszeg
fényfüzér (LED !!!!)
díszek

 

2011-12-23 14.40.24.jpg


Ahogy elkészült:

1.lépés - A fenyő "felállítása"
Keressük meg a fényfüzér közepét, üssünk a falba egy kárpitos szeget (ha nincs ilyen otthon akkor a rajzszög is kiválóan megfelel a célnak egyébként) és akasszuk rá a fényfüzért.
Majd szépen kezdük el kirajzolni a fényfüzérünkkel a fenyőfa alaot a falra.
Egy-Egy szeg jön az "ágak csúcsához, és egy-egy szeg a belő oldalakra.Az én füzéremből, ahogy a fenti képen is látszik, 3 réteget lehetett építeni a fának.

Ha ezzel készen vagyunk, jöhet is a díszítés.

2.lépés - A díszek rögzítése
Én pici gömbökate és fadíszeket használtam.
A fadíszeknek volt madzagjuk, szóval ez nem okozott nagy fejtörést, de a pici gömbökhöz gyártottam akasztókat.
Meghajlítottam egy gémkapcsot, így egy pici konzolt is kaptam:

2011-12-23 15.16.29.jpg

és Ráfűztem a gömböt az akasztójánál:

2011-12-23 15.17.23.jpg

3.lépés - A fa díszítése
A díszek egy része a fa körvonalait tartó kárpitos szegekre került

2011-12-23 14.37.45.jpg

A többi (nálam csakici gömbök) pedig a fa körvonalán belülre
Itt csipesszel összefogtam a szeget és a gémkapcsot (csak, hogy pontosan tudjam, hogy hova rakom) és egyszerűen felszögeltem a díszeket a falra.
Természetesen a szeget csak magában is beüthetjük és utólag is rá lehet akasztani a díszeket.
Nálunk jövőre lesz festés, ezért nem volt probléma, hogy szétluggatom a falat, de ha sajnáljuk, akkor simán egy erősebb, átlátszó ragasztószalaggal is rögzíthető az egész kreálmány:)

2011-12-23 15.18.20.jpg

4.lépés - A csúcsdísz
persze itt sem maradhat el a csúcsdísz. Nekem erre speckó gömböm van, diszkógömbös. Ezt raktam kicsit a fa teteje fölé. Még göndolkozunk rajta, hogy inkább nagyon közel a faltól lelógatjuk, de most rohannunk kell ajándékokat vásárolni, szóval ez lehet, hogy holnapra marad.
Egyelőre ezt is a már ismertetett megoldással passzintottam a helyére

2011-12-23 14.37.16.jpg
Békés Ünnepet!
És ne felejtsetek el pihenni is, ebben a nagy karácsonyi hajtásban!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr63491185

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása