Janka varázslósarka

2011. augusztus 26. 11:30

Csilla kislánya szobáját küldte be Nekünk, ahová "varázslósarkot" szeretett volna.
Janka, Csilla kislánya, kisgyerek korától kezdve érdeklődik minden iránt, ami az univerzum-lét-isten-hit-vallás-varázslás témakörbe egy kicsit is beletartozik. Úgy tűnik nekem, hogy Janka egy kutató-filozófikus elme, aki mindeközben igazán szuper csajos kislány is, a szobájáról készült képek alapján. Tehát a feladat egy csajos-kislányos-varázsló-meditáló sarok kialakítása. Izgi.

Mutatom, hogyan is gondoltam:

És a képek , amikből kiindultam:

Janka több kívánsággal is előállt, én pedig igyekeztem megvalósítani őket illetve összefogni és kiegészíteni az ötleteket. Így született a fal csíkos festése, a galériás ágy alatt a raklapokból készített meditáló kuckó, a baldachinos szeparálás (mint egy tündérmesében), babzsák puffos hely, polcok a könyveknek, és a mágneses krétafal.

Hogyanok és miértek

Galériás ágyat lehet kapni a Praktikerben, bár szerintem nem annyira barátságos ezzel a fém szerkezettel, ezért döntöttem úgy, hogy ha ilyen is lesz, akkor a széket, asztalt stb. nem kérjük, viszont legalább lefestjük. Az ágy alatti helyen a raklapok kerülnek megint terítékre (hihi) és lesz belőlük meditálósarok. Azért hogy az ágy fémes szerkezetét még jobban feledjük, a meditáló sarok plafonja baldachinos anyagborítást kap, és egy sín felszerelésével pedig egy elhúzható részt is szerkesztünk, hogy tényleg be lehessen ide kuckózni. Plusz természetesen a párnák, itt szintén használnánk a Cosy-at-home termékeket, de szerintem Nóri is gyönyörűségeseket fog készíteni.

 

Krétafal, polcok, puffok és mi legyen a TV-vel?
Mivel azt láttam a képeken, hogy a rózsaszín falra került néhány rajz, ezért arra gondoltam, hogy csináljunk ennek a kreativitásnak némi teret. Így lett a pihenősarok egyik oldalán egészen a szekrényig táblafelület kialakítva Trilak Skolatex festékkel, ami akár mágneses is lehet. A szép krétával rajzolt képet a látványtervre innen lőttem.
Polcok kellettek még a könyveknek, ehhez fehér lebegő polcokat választottam, amiket akár kis csiszolás után festeni is lehetne. Puffokból a babzsákos négyzetes lesz, ami bekerülhet. Egy pirosat és egy zöldet. A TV pedig (bár a rajzon nem látszik) a falon kapna helyet, közvetlenül a szekrény és a táblafal találkozásánál, és elég magasan, hogy a galéria ágyról jól lehessen látni.

Fények
A különböző funkciók miatt helyi világításokat terveztem, mégpedig a polcokra felcsíptethető fajtából különböző színüeket. Nóra pedig egy csillár elkészítésére gondolt jóskártya lapokból. Dekor és hangulatvilágításnak pedig, Janka kaphatna egy dekor izzósort szintén a galériáról leengedve, a meditálós és varázslatos hangulatra ráerősítve.

Színek és szimbólumok
Mivel nem szerettem volna túl konkrét lenni ezoterikus és varázslás ügyben és tényleg csak néhány mondatnyit tudok Janka érdeklődési köréről, viszont szerettem volna ha nem sötét Harry Potter-es a hangulat a szobájában, ezért úgy döntöttem, hogy a falfestéshez a csakrák színeinek egyik sorát választom, így lett a fal 7 színű és csíkos. Mivel a meditálós elbújó sarokba is bemennek ezek a színek, de úgy érzem kicsit túl vibráló ott, a nyugizáshoz ezért oda egy másik szimbólumot, egy életfát gondoltam stencillel felfesteni, szimbolizálva a körforgást, mert egyrészt a fa látványa önmagában is megnyugtató, a képi asszociáció pedig gondolatébresztő lehet.

 

 Tehát akkor összefoglalásképpen, mutatom szöveggel a képet:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr763181640

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása