Frissíts sprayfestékkel!

2018. augusztus 30. 12:24

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Varga Judit, a Juditu blog szerzője mutatja meg, hogyan lehet sprayfestékkel feldobni egy virágtartót. 

Nem először hozok sprayfestékes témát, hisz egyrészről maga a sprayfesték remek dekorációs eszköz, ami ráadásul nem is drága és látványos átváltoztatást érhetünk el vele pikk-pakk. Ezúttal egy régi műanyag virágtartónak adok vele új életet.

_dsc0569.jpg

Íme a tuninghoz használt eszközök:

_dsc0557.jpg

Mindössze annyi volt a dolgom, hogy alapos tisztítás után a műanyag részt befújtam PintyPlus krétafesték spray-vel. Azért nem használtam most alapozót, mert a ládika színe elég jól közelítette a festék színét, így csak egy réteg fújással felfrissítettem a felületet.

_dsc0566.jpg

Azért a matt lakk nem maradhatott el. Az akasztót arany színűre fújtam és az egészet egy falba vert szögre akasztottam. Nagyobb, nehezebb növény esetén tipli+csavaros kombó ajánlott.

_csc0556.jpg

A kis fehér, négyzet alapú tálka benne volt, ez is a virágtartó része, amibe egyszerűen csak beleraktam egy cserepes növényt: azt a futókát, amit pár hónapja egyik kedves ügyfelemtől kaptam ajándékba. Valójában csak egy kis lecsípett szár volt az ő csodaszép - lépcsőkorláton át leomló - futóka zuhatagukból, de földbe ültetve (azóta már szaporítva is) gyorsan megerősödött és futásnak eredt.

_dsc0559.jpg

_dsc0562.jpg

Egyébként a monstera alatti kosár is egy leharcolt darab volt, amíg kezelésbe nem vettem. Alapos tisztogatás után ezt is megküldtem a fekete krétafestéksprayvel, így a konzolok, a fali virágtartó és a kosár ugyanolyan árnyalatúak. Korábban az erkélyemen (ITT) már láthattátok a kosarat, akkor egy másik növényt támasztott alulról, de hát most éppen itt van a helye.

_dsc0370.jpg

Remélem, tetszett a bejegyzés, legközelebb a növényeimről és azok ápolásáról fogok írni Nektek.

_dsc0369.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr4814211789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása