Csináld magad: virágkaspó a minimalizmus jegyében

2017. szeptember 21. 10:43

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk minimalista virágtartót.

12_viragkaspo_kesz_3.jpg

Nem is gondolnánk, hogy négy madzagból, egy négyzet alakú keretből milyen mutatós, geometrikus kaspó készíthető. Csináld utánam!

Mire volt szükségem?

ollóra
madzagra
négyzet alakú képkeretre, dekorpolcra
öngyújtóra
virágkaspóra
növényre

12_viragkaspo_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Négyzet alakú képkeretet is használhatunk, de nekem volt itthon egy használaton kívüli, négyzet alakú dekorpolcom, így erre esett a választásom. Először levágtam négy egyforma hosszú madzagot, majd a madzagok végeit öngyújtóval elégettem.

12_viragkaspo_lepesek_1.jpg

Amikor ezzel megvoltam, a madzagokat kettéhajtottam és a képen látható módon átfűztem egyet-egyet a keret egy-egy sarkán.

12_viragkaspo_lepesek_2.jpg

12_viragkaspo_lepesek_3.jpg

12_viragkaspo_lepesek_4.jpg

A madzagok rögzítését követően, az egészre kötöttem egy nagy csomót. Nem is volt más dolgom, mint a virágkaspót a keret közepébe helyezni.

12_viragkaspo_lepesek_5.jpg

Fontos, megfelelő méretű kaspót válasszunk, tehát olyat, ami nem esik ki a keretből. Az sem árt, ha eltérő színű, mint a keret, mert így kontrasztosabb lesz az összhatás. Az sem lényegtelen, milyen virág kerül a kaspóba, ehhez a minimalista vonalvezetéshez én egy pozsgást ajánlok.

12_viragkaspo_kesz_1.jpg

12_viragkaspo_kesz_2.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr5512882768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása