WC-papír tartó egyszerűen kötélből

2018. szeptember 21. 13:44

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja meg, hogyan lehet olcsó, de mégis dizájnos WC-papír tartót készíteni.

Az egyszerűség és a vintage stílus jegyében készítettük el ezt a praktikus, költséghatékony és garantáltan eredeti WC-papír tartót.

diy_wcpapirtarto_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

  • kötélre
  • madzagra
  • sniccerre
  • két fém karabinerre
  • két csavarra
  • csavarbehajtóra
  • felfúrható akasztóra

diy_wcpapirtarto_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Egy méter kötelet vásároltam, első körben nem vágtam méretre, hanem a képen látható módon az egyik végét az egyik karabinerhez rögzítettem. Csak ezt követően vágtam a sniccerrel a kívánt méretre a kötelet. Miután a másik végére is rászereltem a másik karabinert, a falhoz, esetünkben egy fa deszkához kellett rögzítenem az akasztókat. A fém deszkát ezután csak betámasztottam a mellékhelyiségbe.

diy_wcpapirtarto_lepesek_1.jpg

diy_wcpapirtarto_lepesek_2_1.jpg

diy_wcpapirtarto_lepesek_3.jpg

diy_wcpapirtarto_lepesek_4.jpg

diy_wcpapirtarto_lepesek_5.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr6414253751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása