Papírhulladékból céllövölde: így készül

2018. augusztus 31. 09:37

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja be az újrahasznosítás egy lehetséges módját. 

Az én gyerekeim imádnak papírdobozból játékot alkotni. Nálunk a futár által hozott dobozokból garázs, rendőrség lesz, de készítettek már lovardát is. Szeretem ezt a fajta kreativitást, és általában ezekkel sokkal jobbat játszanak, mint a bolti darabokkal. Most én készítettem nekik egy céllövöldét papírhulladékból.

cellovolde_kesz_2.png

Mire volt szükségem?

  • kartonhengerre
  • recés kenyérvágókésre
  • sniccerre, ceruzára
  • egy papírdobozra
  • ragasztószalagra

A játékhoz kell még egy puha lövedékeket kilövő játékfegyver, és néhány roppant könnyű műanyag labda.

cellovolde_kellekek.png

Hogyan csináltam?

cellovolde_lepesek_1.png

Először a papírhengert különböző nagyságú részekre osztottam, ezt ceruzával jelöltem. Ezt követően a kenyérvágókéssel felvágtam darabokra. Ezután láttam neki a dobozon elkészíteni a hengerekhez szükséges nyílásokat. Sniccerrel X-alakban vágtam be a papírt, ezeket nyomtam át a hengereket. A játékhoz pedig már csak a hengerek tetejére kellett tenni a labdákat és célozni!

cellovolde_lepesek_2.png

cellovolde_lepesek_3.png

cellovolde_lepesek_4.png

cellovolde_lepesek_5.png

cellovolde_kesz_1.png

cellovolde_kesz_3.png

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr5514213587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása