Csináld magad: tavaszi kopogtató

2018. április 18. 16:40

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Brandt Diána, a Masni Dekoráció blog szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készül a legegyszerűbb tavaszi ajtódísz. 

Hihetetlen, hogy pár hete még télikabátban jártunk, most pedig csodás meleg időnk van, a fák virágoznak, a madarak csicseregnek, mintha minden turbótempóra kapcsolt volna. A kerti munkák sem várhatnak tovább, így ha esetleg van olyan bokrod, amit ilyenkor tavasszal kell megnyesned, akkor íme egy csodásan egyszerű ötlet, hogy a nyesedék gallyakkal mihez is kezdhetsz. Bizony, azokat is fel lehet használni, méghozzá nem is akárhogy! 

img_5547.jpg

Amire szükséged lesz

img_5390.jpg

Munkamenet

Első lépésben elkészítettem az alapot a dróthuzalból. Egy nagy tányért használva alapnak. 3 teljes kör és utána körbetekertem a 3 szálat.

img_5394.jpg

img_5395.jpg

A levágott ágakat kisebb csokrokba szedtem, és kötegenként felraktam az alapra és virágkötő dróttal rögzítettem.

img_5398.jpg

Kötés közben, ahogy kerülnek fel a kötegek, látod majd, hogy milyen vastag lesz az alap. Igazából Neked kell eldöntened, hogy milyen vastagot szeretnél. Én most az indító képen látható összes ágat feldaraboltam és felkötöttem. Amire még érdemes figyelned, hogy idővel az ágak kiszáradnak, így a koszorúalapod egy picit "össze fog esni”.

img_5519.jpg

Az utolsó lépés, hogy feldíszítsd virágzó ágakkal az alapot. Ehhez használhatsz friss ágat, de művirágot is. 

img_5532.jpg

Ugye, hogy semmi ördöngösség nincs a saját alap elkészítésében és villámgyorsan, csodás és egyedi alapod lehet? Ha szeretnéd díszítheted még szalagokkal, díszekkel is!

img_5524.jpg

Jó munkát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr9013847350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása