15 mesés kerti kisház gyerekeknek

2017. július 02. 22:30

Emlékszem, kislányként rajongtam az indiánmesékért, a szüleim pedig mindig fantasztikus indiánsátrakat építettek nekem a kerti diófánk alatt. Bár mindössze egy rozoga pléd, néhány szeg és megannyi párna volt a kellék, én gyönyörűbb sátrat elképzelni sem tudtam. Képes voltam hosszú órákat eltölteni alatta, nyáron szinte mindent ott csináltam, ott ettem, aludtam, olvastam és játszottam. A gyerekeknek tervezett kerti kisházakért azóta is rajongok, és minden gyermekes - és kerttel rendelkező - barátomat arra bíztatok, hogy építsen egy ilyen sátrat, házikót vagy bungalót. 

1_45.jpg

via

Nem kell mindig drága alapanyagokban gondolkodni, már egy egyszerű gyékény is elég ahhoz, hogy mesés házikót készítsünk a törpéknek. 

13_23.jpg

via

A kerti kisház műfaja természetesen nem ismer határokat, íme egy példa:

2_41.jpg

via

Elég néhány méter színes kelme, és tündérmesébe illő sátrat építhetünk királylányunknak. 

15_19.jpg

via

3_41.jpg

via

Két léc, egy textília, és máris kész a sátor. 

14_20.jpg

via

Ez történik, ha profikra bízzuk a házikó építését. 

4_41.jpg

via

5_37.jpg

via

6_39.jpg

via

7_38.jpg

via

8_40.jpg

via

9_34.jpg

via

10_33.jpg

via

11_29.jpg

via 

12_26.jpg

via 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr4512631273

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása