A hálószoba “előtte”

2018. július 20. 11:22

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Varga Judit, a Juditu blog szerzője mutatja be, hogyan újítja fel a hálószobáját. 

Nos, ideje egy helyiséggel odébb ugrani a lakásban, és az erkély után végre rátérni a hálószobára. Eddig ez volt a lakás azon pontja, amihez szinte hozzá sem nyúltam, most viszont végre komolyabban kezelésbe veszem!

_dsc0137.jpg

Hogy teljes legyen a sztori, lássuk, milyen volt a szoba, amikor kicsit több, mint egy éve beköltöztem. Hát valahogy így festett a dolog:

halo_before.jpg

_dsc0084.jpg

A lakással együtt szerzett gardróbok közül már egyik sincs a tulajdonomban, és az új még nincs meg...

A falon lévő lila-vanília árnyalatokat fehérre festette az én csodafestőm, Hubert és azért kisebb dekorációkkal mindig fel-feldobtam a szobát, hogy valamivel otthonosabb, a stílusomhoz passzoló legyen az összkép.

1_158.jpg

Viszont ezzel ugyanaz volt a helyzet, mint korábban az erkéllyel. Ez mindössze látszat-tuning, amitől valamivel jobban éreztem magamat, de a végleges, kényelmes, praktikus, igazán otthonos megjelenéstől még igen messze volt...

Néhány héttel ezelőtt megcsináltam az ablakpárkányt, amiről korábban elég durván pergett a festék, erről ITT írtam részletesen.

_dsc0899_1.jpg

Itt persze az is látszik, hogy a radiátort is rendbe kell majd szedni...

És ezzel el is érkeztünk a hálószoba jelenlegi állapotához, ahonnan az eddig elvégzett munkákat folytatom.

_dsc0138.jpg

_dsc0139.jpg

_dsc0140.jpg

A berendezés meglehetősen minimál, nem is akartam jobban bepakolni a szobát, mert tudtam, hogy a messziről szépnek tűnő parkettával bizony lesz dolgom, nem is kevés.

_dsc0145_1.jpg

Elég sok ilyen és ehhez hasonló hibája van, ami nem csak a szememet bántja, de a tudat, hogy mi mennyiségű kosz ül be ezekbe a repedésekbe hétről hétre, na az kiborít. A széleknél sem jobb a helyzet, nem kevés törmeléket, koszt kapirgáltam már ki innen, ezt is kezelésbe kell venni.

_dsc0141.jpg

Erről természetesen külön posztot írok, mert a téma sok hasznos infót rejt magában, pláne, hogy a padló esetén végül ismét a festés mellett tettem le a voksomat. Ehhez persze jön új szegőléc, azt is be kell szabni, ezeket már meg is vettem.

Mivel a hálóból (is) nyíló fürdő ajtaját leszedtem, az ajtótokon megmaradt zsanérok arra várnak, hogy leflexeljem őket... És persze magát az ajtótokot is csiszolni, javítani kell, ahogyan azt már a mosókonyhámnál is csináltam ITT.

_dsc0148.jpg

Természetesen kell majd új mennyezeti lámpa, bekerülnek új és régi bútorok egyaránt, amik terveim szerint ebben az elrendezésben lesznek majd:

screen_shot_2018-06-23_at_07_27_36.jpg

gardrob_terv.jpg

Úgyhogy a feladatok adottak és természetesen bevállalom őket, saját erőből, a két kezemmel fogok mindent felújítani és a helyére pattintani. Tartsatok velem továbbra is itt a blogon!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr3814124893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása