Így készíts rúzsból pendrive-ot!

2018. január 15. 11:18

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk rúzsból pendrive-ot.

Ha lejárt a kedvenc rúzsod szavatosság, nem feltétlenül kell megválnod tőle: készíts belőle pendrive-ot. Könnyebb, mint hinnéd!

ruzs_usb_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

egy lapos, kis méretű pendrive-ra
egy lejárt szavatosságú rúzsra
egy késre
egy fém manikűr, bőreltávolítra
ragasztópisztolyra

ruzs_usb_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Első lépésként kitekertem a rúzst, majd egy vajazó késsel levágtam.

ruzs_usb_lepesek_1.jpg

Ezután a maradék, bent lévő rúzst távolítottam el egy fém, manikűrös bőreltávolítóval. Végül egy popsitörlővel töröltem tisztára. 

ruzs_usb_lepesek_2.jpg

A rúzs helyét ezután teletöltöttem ragasztóval, majd a még lágy ragasztóba belenyomtam a pendrive-ot.

ruzs_usb_lepesek_3.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: usb pendrive diy rúzs

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr9913576947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása