Menő dolgok a barkácsáruházból

2018. január 28. 13:39

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Varga Judit, a Juditu blog kreatív szerzője bizonyítja be, hogy egy barkácsáruházban is lehet szuper dolgokat találni. 

Nem titok, hogy sokkal jobban szeretek barkácsáruházba menni, mint mondjuk élelmiszerboltba. Egyszerűen jó dolog a szerszámos és mindenféle kütyüs sorok között mászkálni, és előfordul, hogy egy-egy ilyen áruházi kiruccanás alkalmával a listámra felírt termékeken felül egyéb tárgyakra is rálelek.

_csc0210.jpg

Tegnap polcokért, konzolokért, és egy ötfokos létráért pattantam autóba (az újragondolt szekrényem ügyében, ITT), de ennél kicsivel több dologgal tértem haza. Ezeknek egy része már régóta a kívánságlistámon volt, szóval szó sincs arról, hogy hirtelen felindulásból egy csomó pénzt elszórtam volna. Nem-nem, hisz nem ez a típus vagyok. Kezdjük az első darabbal, ami már nagyon aktuális volt. Ez pedig egy szerszámos övtáska (munkás hasitasi, haha).

_dsc0220.jpg

Persze mindig csak akkor jutott eszembe, amikor épp a létra legfelső fokán álltam a szerszámokkal egyensúlyozva a kezemben. Nyilván nem szerencsés a munkásfarmer zsebébe nyomni a csavarhúzót, meg a fogót, de bevallom eddig mindig így csináltam:

_dsc0221.jpg

Ne csináljátok így, balesetveszélyes. Na de, ennek az időszaknak vége, jön a professzionális munkavégzés itthon. Ráadásul nagyon szép darabra leltem, aminek az anyaga szürke marhabőr. Annyira vagány, teljesen odáig vagyok érte! Még női táskának sem örültem ennyire, ráadásul nagyon hasznos darab lesz a lakás munkálatai során.

_dsc0217.jpg

Pár sorral odébb megnéztem a szigetelőszalagokat is, kb. annyira bukom ezekre, mint a dekortapaszokra. Annyira jó színeket lehet belőlük kapni, most ezeket gyűjtöttem be:

_dsc0235.jpg

Persze, a szigetelőszalagok teljesen másképpen viselkednek, mint a dekortapaszok (nyúlnak és eltávolítás után rendszerint ragacsos marad utánuk a felület), de én ennek ellenére is szoktam velük ezt-azt dekorálni. Érdemes megnézni a gyártó oldalát is, sok szép színárnyalat van a kínálatban.

A Praktikeres körutam legcukibb szerzeménye kétségtelenül ez az “ajtóstop kutya”. Az új lakásomban az ajtóm ugyanis mindig magától becsukódik. Hiába tárom ki teljesen (pl. egy felmosás utáni szellőztetésnél, vagy vásárolt holmik behordásánál), az sosem marad úgy…

_dsc0226.jpg

Mindig gondoltam rá, hogy a kartonpapírral való kiékelés helyett valami jobb, igényesebb megoldást is választhatnék, úgyhogy ezentúl ez a kis házörző eb fogja betölteni az ajtókitámasztás szerepét.

_dsc0227.jpg

A követező cucc egy szürke-fehér rongyszőnyeg. A rongyszőnyegeket azért szeretem, mert mosással nagyon könnyen tisztíthatóak, de csak ritkán találok belőlük olyat, ami igazán tetszene is. Nekem túl színesek.

_dsc0237.jpg

Ez a szürke-fehér darab tökéletesen passzol az előszobámba, ahol azért van átjárás, így 2-3 hetente mindig kimosom az éppen ott lévő szőnyeget:

image001.jpg

Egyébként is jó szokásom cserélgetni a szőnyegeket az erkélyem és az előszobám között, így nem válik megszokottá, unalmassá az összkép egyik helyiségben sem.

image002.jpg

Ez a szőnyeg mindkét helyre szuper lesz majd. Jól mutat az ajtótámasztó blökivel is!

_dsc0238.jpg

_dsc0239.jpg

És végül jöjjön az, amit eddig soha, de soha nem vettem barkácsáruházban: egy szőrmés/bojtos házipapucs!

_dsc0232.jpg

Ritkán hordok itthon papucsot (inkább kötött zoknis vagyok), de ez nagyon megtetszett. Ugyan a hideg, téli időszaknak lassan vége, de addig is remek vendégpapucs lesz.

_dsc0233.jpg

Szóval én azt mondom, hogy aki nem szokott járni barkácsáruházba, az néha kisérje el a Férjét, Barátját, mert szerintem nagyon jó dolgokra lehet ott lelni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr4713610385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása