Lehelj új életet fa konyhai eszközeidbe!

2017. július 20. 21:30

Amikor beköltöztem életem első üres, bútorozatlan albérletébe, a konyhai eszközöket és a legkülönfélébb alapkellékeket a nagymamámtól kaptam. Mivel ő mindenből a természetest szerette, e tárgyak zöme is fából készült. Emlékszem, akkor jobban örültem volna a dizájnos fémnek és műanyagnak, ma azonban már mindennél többre becsülöm ezeket az eszközöket; és mivel a zöme már megkopott, megégett, és elszíneződött, úgy döntöttem, új életet lehelek beléjük. Mutatom, milyen színekben és mintákban gondolkodom. 

10_36.jpg

via homedit

Fontos, hogy festés előtt smirglizzük át az eszközöket, azokat a részeket pedig ne kenjük be festékkel, amik az étellel is érintkeznek! Természetesen ez a szabály nem él, ha a fa eszközöket "csak" dísznek szánjuk. 

1_52.jpg

via etsy

4_45.jpg

via hometalk

A pirográfia avagy a faégetés az egyik legszebb díszítő technika. 

8_43.jpg

via designmom

2_50.jpg

via etsy

 11_32.jpg

 via etsy

5_40.jpg

via evermine

3_50.jpg

via etsy

 6_42.jpg

via pinterest

7_41.jpg

via decorfacil

 9_37.jpg

via lauratj

 12_29.jpg

via etsy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr8812677495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása