Tiszta. Egyedülálló. Társat keres - Párkereső zokniknak

2017. április 04. 18:27

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, mi a megoldás a magányosan kallódó félpár zoknik társkeresésére. 

lilla.jpg

Nálunk folyton félpár zoknik bukkannak fel, amiket aztán ide-oda rakosgatok, és ha szerencséjük van, nem tűnnek el addigra, mire meglesz a párjuk. Most nekik készítettem mutatós párkeresőt - növelve ezzel az esélyeiket.

zokni_7.jpg

Mire volt szükségem?

  • egy A/4-es képkeretre
  • csipeszekre
  • ragasztópisztolyra
  • alkoholos filcre
  • színes A/4-es papírra

zokni_1.jpg

Hogyan csináltam?

Elsőként, hogy mutatósabb legyen, színes, A/4-es papírra kinyomtattam az előre elkészített feliratot, amit ti is letölthettek innen. Ezután beletettem a képkeretbe a papírt, rögzítettem a hátulját.

zokni_3.jpg

Amikor a papír már benne volt, elhelyeztem a csipeszeket, megnéztem, hogy mutatnak a felirathoz képest a legjobban. Mikor megvolt a csipeszek végső helye, alkoholos filccel a keret üvegén bejelöltem a helyüket.

zokni_4.jpg

Ragasztópisztollyal beragasztóztam vékonyan a csipeszek egyik oldalát, a bejelölt ponthoz illesztettem őket, és ott tartottam, míg a ragasztó kicsit megkötött.

zokni_6.jpg

Végül kerestem a keretnek a fürdőszobában egy megfelelő helyet, kitettem és felcsipeszeltem a magányos zoknikat.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr7212400857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása