Készíts magadnak vidám rendszerezőt!

2018. május 24. 12:43

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Brandt Diána, a Masni Dekoráció blog szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk magunknak fali rendszerezőt. 

Imádom a rendet. Ki nem? De tartani?! Hát ez nem mindig egyszerű, főleg úgy, hogy a kézművesség a szakmám is. Állandóan ötletek jönnek mennek az íróasztalon, keresztül-kasul, projektekhez beszerzési forrásokat jegyzetelünk, színeket választunk, nem sikerült projekteket próbálunk újragondolni, kiegészítőket keresünk és sorolhatnám. Nem csoda, hogy a családunk az íróasztalunk környékét sokszor, természeti katasztrófa sújtotta övezetté nyilvánítja. Ilyenkor mindig igazat adok nekik - persze az első felháborodás után -  és különböző szelektív szemetes, újrahasznosítós zsákokkal felszerelkezve nekiállok rendet rakni. A  nagy rendrakásból most egy csinos íróasztali rendszerező is született, ami szintén egy korábbi projekt továbbgondolásából indult útjára. Remélem, Nektek is legalább annyira tetszik majd és hasznosnak találjátok, mint én.

dsc_4102.JPG

Amire szükséged lesz

  • fehér szekrény hátlap, melyet előre fúróval ponthálósra fúrtam (nekem most 2 db maradék 30x42 cm-es lapom volt, és ezeket 4 fúróval 3x3 cm-es raszterben fúrtam ki)
  • színes gumizsinórok (kb. 1-1 m a különböző színekből)
  • szalag, kétoldalú ragasztó csík
  • olló-
  • képakasztó - opcionális

img_6049.jpg

Munkamenet

Első lépésben méretre vágtam a szalagot és kétoldalú ragasztóval rögzítettem a lapra.

img_6050.jpg

Második lépésben elterveztem, hogy kb. hová szeretném a gumizsinór kereszteket tenni, hogy ne legyen se túl csúfolt, se túl kevés, majd átlónként felcsomóztam őket a lyukas lapra. 

img_6052.jpg

A gumizsinórt a lap hátoldalán dupla csomóval rögzítettem.

img_6053.jpg

Amikor megcsomózod az átlókat, ügyelj arra, hogy feszesek legyenek a szálak, hiszen majd tartaniuk kell a tárgyakat, amit rendszerezni szeretnél! 

img_6055.jpg

Miközben csomózod a kereszteket, nézegesd mindig az elrendezést, hogy mennyi az elég, mennyi a kevés, hová tennél még. 

img_6056.jpg

Ezt a rendszerezőt vagy az asztalodra támasztva használhatod - mint én is teszem, vagy felakaszthatod a falra is, ehhez rögzíts képakasztót a lapok hátoldalára.

img_6051.jpg

Nincs más hátra, mint rendet rakni, és élvezni az új, színes íróasztali rendszereződet! Extra tipp: ezt a rendszerezőt a kézműves sarkodban is tudod használni, hiszen remekül tartja az ecseteket, ragasztókat, ollókat is! Jó munkát

dsc_4085.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr1313996644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása