Készítsd el a gyerekekkel! - cuki kép kavicsból

2018. május 07. 16:00

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja be, hogyan készíthetünk cuki faldíszt a gyerekek segítségével. 

Az én gyerekeim előszeretettel hordják haza a kavicsokat, ezért kerestem olyan ötleteket, amelyekkel újrahasznosíthatom őket: így született meg ez a madárkás kép néhány talált kavicsból és egy Duna parton szedett uszadékfából.

diy_kavicsos_kep_lepesek_kesz.jpg

Mire volt szükségem?

diy_kavicsos_kep_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

A kartonon előrajzoltam a keretbe passzoló méretet, majd kivágtam.

diy_kavicsos_kep_lepesek_1.jpg

diy_kavicsos_kep_lepesek_2.jpg

Míg a ragasztópisztoly melegedett rápróbáltam a kartonra a kavicsokat, és elhelyeztem az ágat. Ezután ragasztópisztollyal rögzítettem őket, majd alkoholos filccel megrajzoltam a madarak csőrét és lábait. Végül a képkeretbe tettem az elkészült alkotást, de úgy, hogy a keretből kiszedtem az elülső plexilapot.

diy_kavicsos_kep_lepesek_3.jpg

diy_kavicsos_kep_lepesek_4.jpg

diy_kavicsos_kep_lepesek_5.jpg

diy_kavicsos_kep_lepesek_6.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr3013897936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása