Csináld magad: virágos fal a lakásba

2018. április 18. 16:22

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek blog szerzője mutatja be, hogyan készül az élő faldísz. 

ok_dsc7955.jpg

Szerezz be egy hatszögű képkeretet, készíts belőle kaspót, és készen is van az organikus falidekor.

Mire volt szükségem?

  • egy hatszögű tálca
  • műanyag hálóra
  • zsákvászonra
  • virágra
  • kavicsra
  • virágföldre
  • kalapácsra
  • szegekre

kaspo_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Első lépésnek körberajzoltam a zsákvászon anyagon a kaspó formáját.

kaspo_lepesek_1.jpg

Ezután 2-3 centiméter ráhagyással körbevágtam.

kaspo_lepesek_2.jpg

Visszahajtottam egyszer, de ahol engedte akár kétszer is a zsákvászon szélét, és pici szögekkel szorosan rögzítettem a tálca adta keretre.

kaspo_lepesek_3.jpg

kaspo_lepesek_4.jpg

Miután kivágtam a műanyag hálóból is az adott formát, beledugtam a zsákvászon alkotta zsebbe.

kaspo_lepesek_5.jpg

Ezután jöhetett az ültetés, alulra kavics, föld, majd a növény.

kaspo_lepesek_6.jpg

Íme, a végeredmény:

ok_dsc7955_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr213847282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása