Zárt ajtók mögött

2018. március 26. 21:06

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Varga Judit, a Juditu blog szerzője egy bagett tartó kosárka átalakulását mutatja be. 

A konyha "szépítése" kisebb és nagyobb, látványos és kevésbé látványos munkálatokkal is jár. Általában minden nehezebb, több napig tartó folyamatot egy könnyebb vált fel, így, ha nem is rohamléptekkel, de azért szép lassan haladok előre.

_dsc0502.jpg

Egy éve lakom itt és azóta elég sokminden történt a konyhával. Egy ázásból adódó javítás, a nappali-konyha átjáró kibontása, glettelés és falfestés, és a Praktiker blogon is bemutatott konyhabútor átfestése, valamint a polcok beszabása után most egy egészen egyszerű dolgot csináltam, olyat, ami csak picit tesz hozzá a konyhához, mégis sokkal jobban érzem magam tőle. Mint legutóbb a BUT FIRST COFFEE feliratos vágódeszka dekorom.

Aki régóta követ a Juditu blogon, az több fotómon és posztban láthatta már ezt a diy bagett tartó kosárkát:

_csc0093.jpg

_csc0111.jpg

Mai napig használom, nagyon szeretem és meglehetősen jól bírja a strapát. Úgyhogy fogtam a többi natúr, hasonló formájú kosaramat (amik egyébként a konyhaszekrényben vannak és fűszereket, sütéshez szükséges dolgokat tartok bennük) és azokat is lefújtam.

Először egy univerzális alapozót (primer) fújtam rájuk, biztos, ami biztos. A használati tárgyaknál mindig javaslom a használatát, sokkal jobban tapad a fedőfesték és tartósabb lesz a végeredmény.

_dsc0503.jpg

Teljes száradás után matt akril sprayfestékkel fújtam át a kosarakat minden irányból. Ebből elég volt két réteg, gyönyörűen befedte a kosarakat.

_dsc0504.jpg

Végül matt lakkal is megküldtem a kis csapatot:

_dsc0505.jpg

Levezetésként átválogattam a fűszereket, ez is része az ilyenkor aktuális tavaszi nagytakarításnak és rendrakásnak. Nem szeretem, ha felhalmozódnak lejárt szavatosságú cuccok, brrr...

_dsc0507.jpg

A polcok átnézése és kitakarítása után pedig visszapakoltam a szekrénybe, ide:

_dsc0793_1.jpg

Látjátok ott figyel a pulton a bagettes kosár is. Ezt a szekrényt belülről leginkább csak én látom (és most már Ti is), de szeretem, hogy nem csak a "felszín" mutatós, hanem az ajtók mögött is rend uralkodik.

_dsc0513.jpg

Ezekre a kosarakra ezúttal nem készítek feliratos címkét is, de ha valaki szeretne, akkor egy darab bőr, rajzszög és akrilfilc segítségével könnyedén megteheti. Ha netán a rajzszög túl hosszú lenne, érdemes lecsípni a végéből.

_csc0090.jpg

Ti belefogtatok már a tavaszi nagy szanálás, rendrakás, takarítás projektbe?

Ha netán a takarításhoz még nem is jött meg a kedvetek, de szívesen átfújnátok valamit, akkor inspirációnak ajánlom előző ilyen témájú bejegyzésemet.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr2113782224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása