Légy rendszerezett! Segítünk!

2018. január 30. 21:03

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Brandt Diána, a Masni Dekoráció blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk inspiráló határidőnaplót és jegyzetfüzetet. 

Lassan egy hónap eltelt az újévből. Ti hogy álltok a fogadalmaitokkal? Pontosabbak lesztek, hogy nem felejtetek el annyi mindent? Alakul? Örülünk neki. Ha viszont szükséged lenne egy kis plusz motivációra, és a határidőnapló és a jegyzetfüzet bevezetése nem várathat tovább magára, akkor van egy jó hírünk! Két ingyen letölthető, vicces, motiváló felirattal, és egy csúnyából-szépet ötlettel készültünk ma, hogy könnyebben válj rendszerezetté és motiválttá. Gyere, nézd meg!

dsc_3657.JPG

Amire szükséged lesz

img_4409.jpg

- nem túl szép határidőnapló, füzetek
- mintás csomagolópapírok (akár magazinokból kitépett oldalak is jók)
- letölthető feliratok - INNEN és INNEN
- dekupázs ragasztó, szivacsecset
- öntapadó, áttetsző fólia
- szalag - opcionális

Munkamenet

img_4410.jpg

Töltsd le és nyomtasd ki a feliratokat! Nem csak füzetre használhatod őket, ha tetszenek, tedd keretbe és tedd ki a lakásodban! Első lépésként bekötöttem a füzetet. Ehhez méretre vágtam a papírt, és  a füzet elejére felvittem a dekupázs ragasztót, vékony rétegben, egy szivacsecset segítségével.

img_4413.jpg

img_4414.jpg

Lassan, óvatosan, hogy ne legyen sehol buborék, vagy gyűrődés, rásimítottam a papírt a beragasztózott felületre. A hátán megismételtem a folyamatot, majd behajtottam alul-felül a kötés alá a papírt, és rögzítettem belül. Így a füzetem kész volt, már csak száradni kellett hagyni.

img_4417.jpg

A határidőnapló bekötése a könyvszerűsége miatt annyiban módosult, hogy a gerincénél bevágtam a papírt, hiszen ott nem fogom tudni a kötés alá behajtani, és visszahajtottam. Ezután ugyanúgy, mint a füzetet, elől és hátul beragasztóztam és óvatosan belesimítottam a papírt. Majd belül is rögzítettem.

img_4420.jpg

Amikor mind a füzet, mind a határidőnapló megszáradtak, méretre vágtam a kinyomtatott feliratokat, és egy-egy öntapadó fóliadarabbal rögzítettem a füzet és a könyv elején. Szerintem egy kis szalag, amit jelzőként használhatunk, kimondottan hasznos, de nem kötelező.

dsc_3652.JPG

Jó munkát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr513618490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása