Lakásból otthont egyedi ötletekkel

2018. január 04. 18:47

Varga Judit vagyok, lakberendező, diy- és életmód blogger. Kiskorom óta szeretek alkotni, barkácsolni, és bár villamosmérnökként és bankinformatikusként végeztem, végül mégis a kreatív pálya és a szabadúszóként épített karrier mellett döntöttem. Így az egyetem után elvégeztem egy lakberendező képzést, majd 2009-ben elindítottam Juditu nevű blogomat, amit azóta is töretlen lelkesedéssel írok.

img_1560_kisebb-crop.jpg

Találkozni lehetett már velem lakberendezési újságok hasábjain, online diy videókban és különböző tv csatornákon is. A Térnyerők című nagy sikerű televíziós műsorban McMenemy Márkkal közösen mindössze 2 nap alatt alakítottunk át szobákat számos egyedi ötletet bevetve. 2017-ben jelent meg első könyvem, a DEKOR.ÁLOM, mely az otthon, a divat és az életmód témakörökben nyújt rengeteg hasznos ötletet és inspirációt az olvasóknak. A kiadvány egyik kiemelt támogatója a Praktiker.

A közös munkát folytatva 2018-ban heti rendszerességgel készítek bejegyzéseket itt a Praktiker blogon barkácsolás, otthonteremtés, dekoráció témakörökben. A tervezett projektek bemutatására a saját lakásom fog szolgálni, ahova most Titeket is beengedlek. Minden helyiségben lesz kisebb vagy nagyobb munkálat, láthattok majd lépésről-lépésre bemutatott munkafolyamatot, valamint sok-sok inspirációt.

kisebb-9955.jpg

Bízom benne, hogy ötleteimből merítve Ti is kedvet kaptok, hogy lakásotokból stílusos, kellemes hangulatú otthont varázsoljátok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr2513550333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása