Szimatszőnyeg és falatadagoló: csináld magad filléres játékok házi kedvenceknek

2017. augusztus 23. 15:34

Sokáig ellenálltam, de Masni tekintetének nem lehetett ellenállni: napokon belül hozzánk költözik az a tacskókeverék kislány, akit gazdája menhelyre vitt volna, ha nemet mondok. A döntésemtől egyszerre vagyok izgatott és mérges, hiszen fogalmam sincs, miképp állítja feje tetejére az életünket ez a kutyus. Egyet persze megfogadtam, jó gazdi leszek, rajtam nem fog múlni a harmonikus kapcsolatunk - és hogy ezt bebizonyítsam, már javában készülnek azok a játékok, amiktől Masni boldog lesz. Mutatom, milyen kreatív, filléres DIY-időmulattatókat találtam neki. 

10_45.jpg

forrás: barkpost

11_41.jpg

 forrás: twilightbarkuk

1_60.jpg

Kattints ide, és nézd meg, hogyan készül!

2_56.jpg

forrás: onecrazyhouse

3_58.jpg

forrás: marthastewart

4_55.jpg

forrás: goodshomedesign

5_48.jpg

forrás: pillarboxblue

6_50.jpg

forrás: cnet

 7_48.jpg

forrás: dabblesandbabbles

8_52.jpg

forrás: dandelionsandlace

9_46.jpg

forrás: goodhousekeeping

 12_37.jpg

forrás: sheknows

13_31.jpg

forrás: truebluemeandyou

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr1812774556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása