Hangolódjunk az iskolára: ötletek tolltartóra

2017. augusztus 18. 10:58

Emlékszem, amikor első osztályba kellett mennem, rettegtem az iskolától, valami félelmetes helynek gondoltam, ahol majd bántanak. A rettegésemen aztán az lendített túl, hogy édesanyám elkezdett örömmel készülni az iskolára: együtt csomagoltuk be a füzeteimet, sokáig kutattunk a tökéletes iskolatáska után, varrt nekem tornazsákot, belehímezte a nevemet, kaptam uzsonnás dobozt, új ceruzákat, narancssárga ceruzafaragtó, és még tolltartót is készített nekem, amire évekig nagyon büszke voltam, hiszen senki másnak nem volt olyan. Mivel a nyakunkon az iskolakezdés, hoztam pár ötletet, hátha most is lesz olyan kisiskolás, akinek sok erőt ad egy különleges tolltartó. 

5_47.jpg

 forrás: jacksandkate

A környezettudatosság jegyében:

1_59.jpg

Nézd meg videón, hogyan készül!

Nézd meg, hogyan készül az origami tolltartó!

Ha kedvenc plüssét nem viheti magával az iskolába a gyerkőc, az állatkás tolltartó lesz a megoldás. 

7_47.jpg

forrás: etsy

Ennél egyszerűbb tolltartót nem lehet tervezni.

8_50.jpg

forrás: duitang

2_7.JPG

forrás: thegardeningcook

Aki tud kötni, horgolni, gyorsan elkészíthet egy ilyen tolltartót. 

12_36.jpg

forrás: notey

11_40.jpg

forrás: thewhoot

Akinek van varrógépe otthon, maga is elkészítheti ezt az ötletet: 

6_49.jpg

forrás: feelgift

Akibe szorult annyi "gonoszság", hogy picit átalakítson egy plüsst, az bájos tolltartót kap eredményül. 

10_44.jpg

forrás: ebay

Még egy origami tolltartó:

3_57.jpg

forrás: irose

Ezt a megoldást csak a szabásminta miatt hoztam el:

4_54.jpg

forrás: irose

9_45.jpg

Itt tudod megnézni, hogyan készül!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr5712759192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása