Csináld magad: rusztikus szappantartó ágakból

2017. augusztus 13. 22:15

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk olcsó és mutatós szappantartót.

szappantarto_kesz.jpg

Egyre többen váltanak folyékonyról hagyományos szappanra azért, hogy kevesebbet szemeteljenek. Ha te is szeretnéd elkerülni a műanyag termékek használatát, akkor használj te is szappant, és készíts szappantartót természetes anyagokból, például ágakból! Mutatom, hogyan!

Mire volt szükségem?
ollóra
spárgára
kis méretű, száraz faágakra

szappantarto_kellekek.jpg

Hogyan csináltam?

Imádom az egyszerű, de mutatós DIY-ötleteket, és ez a szappantartó is pont ilyen volt. Percek alatt elkészült, nem igényelt túl sok munkát, nulla kézügyességgel is elkészíthető, a végeredmény mégis egy trendi, karakteres lakberendezési kellék lett.

szappantarto_lepesek_1.jpg

A legfontosabb, és erre kell ennél a projektnél a legtöbb időt szánni, a megfelelő faágak összegyűjtése. Keressünk kis méretű, és jól kiszáradt ágacskákat, olyanokat, amelyeken már nincs kéreg. A még nedves, kérges fa nem jó választás a vizes mosdókagyló mellé.

szappantarto_lepesek_2.jpg

Amikor a faágak megvoltak, sorban egymás mellé helyeztem őket, megnéztem, hogyan mutatnának. Azokból, amelyek hosszúnak bizonyultak, egyszerűen kézzel letörtem a felesleges részt.

szappantarto_lepesek_3.jpg

Ezután két hosszú spárgát vágtam, az egyiket egy ág végéhez, a másikat pedig a másik végéhez kötöttem. Majd így haladtam sorba, mikor végeztem, levágtam a felesleges madzagot.

szappantarto_lepesek_4.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr3912746684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása