Menő dohányzóasztalra vágysz? Csináld dobozból!

2017. június 23. 08:52

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan lehet egy egyszerű dobozból dohányzóasztalt készíteni. 

dohanyzoasztal_kesz_6.jpg

Dohányzóasztalt keresel a nappaliba? Könnyű, kicsi és mobil legyen? Ráadásul rendelkezzen tárolóhellyel is? Stílusa a legutolsó trendeket idézze? Ne keresd, megmutatom, hogyan készítsd el saját magad!

Mire volt szükségem?

ollóra
ceruzára, alkoholos filcre
vonalzóra és centire
fúróra
16 darab facsavarra
sniccerre
egy nagyobbacska faládára
egy kisebb darab farostlemezre
egy tetszőleges műanyag tányéralátétre
4 darab bútorgörgőre

dohanyzoasztal_1.jpg

Hogyan csináltam?

dohanyzoasztal_2.jpg

Mivel nem használtan vettem egy régi faládát, ezért a láda nem szorult se festésre, se csiszolásra. Első lépésként lemértem a láda tetejét, hogy megtudjam mekkora darabot kell kivágnom a farostlemezből, ami a teteje, így az asztal lapja lesz.

dohanyzoasztal_3.jpg

A farostlemez két oldalára íves mélyedéseket vágtam a sniccerrel, így könnyen fel lehet majd emelni a lapot, és hozzáférni a láda belsejében tárolt holmikhoz.

dohanyzoasztal_4.jpg

dohanyzoasztal_5.jpg

A mai lakástrendeknek megfelelően választottam egy pálmaleveles, műanyag edényalátétet, és ezt vágtam méretre a doboz aljába. Így nemcsak stílusosabb lett a tárolóm, de alul az apró dolgok sem potyognak majd ki.

dohanyzoasztal_7.jpg

dohanyzoasztal_6.jpg

dohanyzoasztal_8.jpg

dohanyzoasztal_9.jpg

dohanyzoasztal_10.jpg

dohanyzoasztal_11.jpg

dohanyzoasztal_12.jpg

Végezetül 4-4 pici facsavarral rögzítettem a láda aljára a bútorgörgőket. Fontos, hogy pontosan mérjük ki előtte a helyét, és megfelelő hosszú csavart válasszunk a fa vastagságához.

dohanyzoasztal_13.jpg

 dohanyzoasztal_14.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr3012615275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása