Reggelizz az ágyban saját készítésű tálcával!

2017. május 21. 12:05

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készül a reggeliző tálca. 

kesz_1_1.jpg

lilla.jpg

Egy ágyban elköltött reggeli pompásan ráhangol a hétvégi slow life-ra. Az ágyban étkezés pedig még kényelmesebb lehet egy hatalmas tálcával. Megmutatom, hogyan készíts reggeliző tálcát egy deszkából és egy méter kötélből.

Mire volt szükségem?

sniccerre / ollóra
spárgára
fúróra
4 darab kisebb szegre
kalapácsra
vonalzóra
ceruzára
fűrészre
faragasztóra
fa rúdra

reggelizo_talca_2.jpg

Hogyan csináltam?

Az első lépést megspóroltam azzal, hogy pont akkora deszkát vásároltam, amekkorára a tálcához szükségem volt, így azt nem kellett méretre vágni. A deszka két rövidebbik oldalán bejelöltem azt a két-két lyukat, ahova a tálca fogójaként funkcionáló köteleket fűzöm majd. 

reggelizo_talca_3b.jpg

reggelizo_talca_4.jpg

Amikor megvolt a helyük, fúróval kifúrtam a négy lyukat, majd átfűztem rajtuk a kötelet. Miután beállítottam a megfelelő méretre, levágtam, majd kettébontottam a kötél végét, és így kötöttem görcsöt rájuk (a kötél ahhoz túl vastagnak bizonyult, hogy sima csomót kössek rá).

reggelizo_talca_5.jpg

reggelizo_talca_6.jpg

reggelizo_talca_7.jpg

Ezután a lábakat készítettem el, levágtam a méterre vásárolt rúdról négy egyforma méretűt.

reggelizo_talca_8.jpg

A fűrészelés elsőre nem lett tökéletes, így kicsit csiszolópapírral korrigálnom kellett.

reggelizo_talca_9.jpg

Szegelés előtt faragasztóval rögzítettem a lábakat. Amikor picit megkötöttek, lesúlyoztam őket, és egy éjszakán át kötni hagytam. Végezetül egy-egy szeggel is rögzítettem a tálca lábait.

reggelizo_talca_10.jpg

reggelizo_talca_11.jpg

Íme, a végeredmény:

kesz_2_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr5812489687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása