Csináld magad: ékszertartó anyák napjára

2017. május 02. 23:43

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan készíthetünk anyák napjára mesés ékszertartót. 

 kesz_1.jpg

lilla.jpg

Ugye senki nem felejtette el, hogy május első vasárnapja anyák napja? Az ünnep alkalmából egy praktikus, kedves és könnyen elkészíthető ajándékot mutatok, egy olyan függeszthető ékszertartót, amellyel az ékszerek a lakás ékei lehetnek akkor is, ha nem viseljük őket. 

Hozzávalók

- olló
- spárga
- fúró
- 3 darab szemes csavar
- 4 darab kisebb szeg
- kalapács
- egy nagyobb faág
- ceruza

ekszertarto_1.jpg

Hogyan csináltam?

Első és legfontosabb, hogy megtaláljuk a megfelelő faágat. Én szerencsére találtam egy olyat, amin egy kiálló, kisebb mellékág is volt - ezt gyűrűtartóként tudtam használni.

ekszertarto_2.jpg

Mikor megvolt a faág, kitaláltam, hova kerüljenek a szögek, amiket kicsi szögben vertem be, nehogy leessenek róluk később az ékszerek.

ekszertarto_3.jpg

Ezután előfúrtam a lyukakat a szemes csavaroknak, majd betekertem őket.

ekszertarto_4.jpg

Végül levágtam egy hosszú spárgát, és a bot két végére rögzítettem, így tudtam az ékszertartót felakasztani.

kesz_2.jpg

Természetesen az ékszertartót lefesthetjük, lefújhatjuk, több szeget, szemes csavart rögzíthetünk az ágra, spárga helyett pedig szalagot vagy más alapanyagot is használhatunk. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr2412475543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása