Csináld magad: felfüggeszthető kaspótartó

2017. április 19. 16:35

Ebben a bejegyzésben vendégszerzőnk, Séllei Lilla, a Csirek DIY-blog kreatív szerzője mutatja meg nekünk, hogyan lehet a virágos kaspót villámgyorsan felfüggeszteni.

kaspo_9.jpg

lilla.jpg

Ha kevés a hely a teraszon, a legjobb függőlegesen felvirágozatni a teret. Függeszthető kaspót otthon is percek alatt készíthetünk, ráadásul semmi extra vagy drága kellékre nincs szükségünk.

Mire volt szükségem?

- ollóra
- spárgára
- agyag virágcserépre
- nagyméretű gyöngyre

kaspo_1.jpg

Hogyan csináltam?

Első lépésként levágtam nyolc egyforma hosszú darabot a madzagból. A madzag hosszát úgy választottam meg, hogy kétszerese legyen annak, mint amilyen magasról később lógatni szeretném a kaspót.

kaspo_2.jpg

Ezután kívülről befelé átfűztem a madzagokat a kaspó alján lévő lyukon. 

kaspo_3.jpg

Belül ráhúztam a gyöngyöt, majd egy görcsöt kötöttem a madzagkötegre. A gyöngyre azért volt szükség, mert a madzagokon kötött görcs nem lett volna elég nagy, átcsúszott volna.

kaspo_4.jpg

A munka nehéz része ezután jött: először párosával görcsöt kötöttem a madzagokra. A görcsöket úgy kellett megkötnöm, hogy azok pont a kaspó aljának a szélére essenek. Majd az egyes madzagokat a szomszéd madzagokkal görcsöltem össze, így alkottam új párokat. Fontos, hogy a görcsöket úgy kössük, hogy mindkét összekötött madzag egyenlő hosszú legyen.

kaspo_5.jpg

kaspo_6.jpg

kaspo_7.jpg

kaspo_8.jpg

A görcsök kötését így folytattam, amíg a kaspó oldalának feléig értem, ezután egy csomóval összekötöttem mind a nyolc madzagot, majd ennélfogva akasztottam fel a kiszemelt helyre.

Nézd meg, hogyan készül a zoknipárkereső!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr912417571

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása