Így készíthettek ajándékokat lécekből!

2013. december 07. 09:00

Ha tanácstalanok vagytok az ajándékokat illetően, szeretnék pár ötletet adni, hogyan lehet házilag egyszerű lécekből és kerítéslécekből meglepetéseket fabrikálni.

pr1.JPG

A hozzávalókat a Praktiker áruházakban és a Praktiker webshopban találjátok meg.

A fa darabolásához gérvágó fűrészt használtam, amivel nagyon gyorsan és precízen lehet a kívánt méretre szabni az anyagot.

Összesen egy tálcát és három gyertyatartót készítettem. Ezeket papíron előre megterveztem, beméreteztem, majd egyszerre leszabtam a hozzájuk tartozó anyagokat, kerítéslécekből és lécekből.

pr2.JPG

pr3.JPG

A szabás után minden darabot lecsiszoltam, ez tartott talán a legtovább, de ez is maximum 2 órát vehetett igénybe. Mivel elég kis daraboból állnak a tárgyak, ezért kézzel csiszoltam, csiszolópapírokkal.

pr4.JPG

A tálca összeállítása előtt kifúrtam az oldalait, hogy a fogantyú helye még a festés előtt készen legyen.

Fúrógépeket és fúrószárakat is válogathattok a Praktikerben.

pr5.JPG

Az összeállításnál nagy segítség a ragasztópisztoly, többféle közül lehet válogatni az áruházakban, vagy a webshopban!

pr6.JPG

A gyertyatartók összeállításánál is a ragasztópisztolyt használtam, így a szögeléseknél, már nem mozdult el az anyag.

pr7.JPG

Amikor az összeállítással elkészültem, jöhetett a festés, a gyertyatartókhoz többféle spray festéket használtam:

- króm ezüst

- króm arany

- matt fekete és matt fehér  (a tálcához)

pr8.JPG

Száradás után a tálcára felcsavaroztam a fogantyúkat, és el is készült a rusztikus kis tálca, a három gyertya kíséretével. 

pr9.JPG

A gyertyatartók tetejére a tűzveszély miatt cserépalátéteket és befőttesüveg tetejét fújtam le festékkel, és ragasztópisztollyal rögzítettem a helyükre őket.

pr10.JPG

Kellemes adventi készülődést kívánok!

Kukla Edina

www.kisflanc.hu

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://praktiker.blog.hu/api/trackback/id/tr185678616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása